6 צפייה בגלריה
קינן אוואנס
קינן אוואנס
קינן אוואנס
(רדאד ג'בארה)
נגיף הקורונה ממשיך להכות בסגל של מכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (חמישי, 19:30) מול אנדולו אפס במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. רגע לפני ההמראה לטורקיה, הצהובים הודיעו שגם קינן אוואנס חיובי והוא לא ייכלל בסגל למשחק. הגארד האמריקאי, הצטרף לרומן סורקין ברשימת הנעדרים בשל הנגיף.
אוואנס, שרשם עד כה העונה 23 הופעות במדים הצהובים-כחולים במסגרת המפעל הבכיר ביבשת, העמיד במהלכן ממוצעים של 8 נקודות, 2.8 כדורים חוזרים, ו-3.7 אסיסטים למשחק.
הצהובים, עם אבי אבן המאמן הזמני על הקווים, יעלו למשחק מול היריבה הטורקית לאחר שניצחו ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם במפעל, כולל ה-75:84 על צסק”א מוסקבה במחזור האחרון.
אבן דיבר על המשחק לפני ההמראה: “צריך לחלק את זה לשניים. מה הציפיות מבחוץ ומה הציפיות מבפנים. מבפנים הן מאוד ברורות, אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח. אנדולו אפס היא אחת הקבוצות הטובות באירופה בשנים האחרונות, אבל ההתייחסות שלנו היא פנימה, מה אנחנו מצפים מעצמנו”.
6 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(שחר גרוס)
המאמן גם התייחס לחסרונו של אוואנס: “זה נשמע קצת קלישאתי, אבל אני מתעסק במי שנמצא ולא במי שאיננו. היינו שמחים עם אוונאס היה איתנו, אבל אנחנו נלחם עם מי שיש”.
המאמן דיבר גם על שחקן הנבחרת והוסיף על ההתמודדות: “קודם אני חייב להגיד על ג’ייק כהן שאני מאחל לכל מאמן שיהיה לו שחקן כזה. זכות גדולה שהוא מגיע גם אלינו וגם לנבחרת. זכות גדולה שיש שחקנים כמוהו. אנחנו רוצים לייצר המשכיות, בהחלט, עשינו מחצית טובה מול אילת. דברים טובים. אנחנו צריכים את הרצף שלנו כדי לבנות את הביטחון ואת הבפנים כקבוצה”.
6 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(שחר גרוס)
על הסיכוי לסיים בשמונה הראשונות במפעל האירופי, המאמן אמר: “זה חלק מהיופי של היורוליג. המפעל מאוד דינמי וחלק גדול מהקבוצות שוויניות. זה חשוב, אבל מה שיותר חשוב זה שאנחנו נבוא לכל משחק על מנת לנצח אותו. הכל פתוח, אנחנו נוסעים למגרש קשה מול קבוצה קשה. עם שחקנים, בלי שחקנים, אנחנו באים לנצח”.
עוז בלייזר גם כן התייחס למשחק: “אנחנו מאמינים מאוד. אנחנו שחקני כדורסל ובאים לנצח כל מי שמולנו. אין ספק שאנדולו היא אחת הקבוצות הטובות באירופה, זאת משימה לא פשוטה. אנחנו הולכים באמונה מלאה שאנחנו חוזרים עם ניצחון. כל העונה הזאת יש להם עליות וירידות, שלא מאפיינות זוכת יורוליג. זה דבר שקורה קצת לכל הקבוצות העונה, גם לנו, עונה קצת מוזרה לכל הקבוצות. הרבה עליות וירידות. אני מתכנן להתרכז בנו, מקווה שנהיה בעלייה ובכיוון חיובי.
6 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עוז בלייזר
(שחר גרוס)
כמו כן, השחקן התייחס לחסרים ולשינוי בעמדת המאמן: “לא פשוט בלי אוואנס וסורקין. כל שחקן שחסר הוא תמיד משמעותי. יש קבוצה, צריך להתרכז במי שנמצא וכל אחד יצטרך לתת יותר.שינוי המאמנים? זה לא קל, סיפור לא פשוט. אבי עושה עבודה מצוינת, יש שינויים קטנים, כל מאמן והפילוסופיה שלו. מקווה שנחזור לנצח משחקים כי יש לנו עוד מטרות העונה”.
כמו כן הוא דיבר על המטרות להמשך: “אנחנו מסתכלים על כל משחק בפני עצמו. יש לנו מטרה להגיע לפלייאוף, נלחמים על הכרטיס. לא צריך להסתכל יותר מידי קדימה, זה רק יפריע לנו, נסתכל על כל משחק לגופו ונשיג ניצחונות”.
6 צפייה בגלריה
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
(שחר גרוס)
בנוסף אליהם גם ג’ייק כהן התראיין והתייחס ל-48 השעות המאתגרות שמצפות לו, הכוללות משחק ביורוליג ומשחק עם הנבחרת הלאומית: “אני חשוב שזה ה-48 שעות הכי קשות בקריירה המקצועית, אבל לא הכי קשות שהיו לי. בקולג’ היינו משחקים יותר. זה כמו חזרה לתקופת ההיא בשבילי, אני מתרגש לקראת זה. זה היה בערך לפני שמונה שנים. הנבחרת הלאומית מאוד משמעותית בשבילי. כל החוויות שצברתי שם הם מאוד מקצועניות. זה כדורסל טהור, כולם פשוט רוצים לנצח. אם יש לי הזדמנות לייצג את ישראל, אעשה זאת. אני שמח שהקבוצה שלי הסכימה, אני חושב שזאת הזדמנות מגניבה. כמה אנשים יכולים לשחק ביורוליג לילה אחד ולמחרת עם הנבחרת?”
6 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
(שחר גרוס)
כהן סיכם לקראת המשחק מול אנדולו: “אני לא חושב שאנחנו אנדרדוג. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, אבל ננסה לנצח. ניתן משחק טוב ויהיה לנו הזדמנות לנצח, הם קבוצה כשרונית. היה לנו משחק טוב עם אבי באילת וננסה להמשיך במומנטום. אני מוכן לשחק, אני לא חושב על הפרטים הספציפיים. כשהמאמן יצטרך אותי אהיה זמין וזאת העבודה שלי”.