3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)
סערת הכרטיסים סביב הדרבי החיפאי בין הפועל למכבי שייערך ביום שבת ב-20:00 ממשיכה להעסיק את עיר הכרמל. הערב (רביעי) מנכ”ל הפועל חיפה, רובי רגב, התראיין אצל יניב קטן בתוכנית “קטן ב-2” ברדיו חיפה וסיפר על ההכנות והחששות מכך שאוהדי האלופה ייכנסו ליציעים של האדומים-שחורים לקראת המשחק אותו תארח הפועל בסמי עופר.
“להפועל חיפה יש את היציע המזרחי, נותרו לשם עוד 1,300 כרטיסים. בסך הכל הבטיחו את מקומם 4,000 אוהדי הפועל חיפה באצטדיון. גם ליציע הכסף נותרו עוד 1,000 כרטיסים, אני מעריך ומקווה שעד הדרבי נסיים את כל הכרטיסים. יציעים מעורבים? בכל דרבי שנערך, גם בתל אביב, יש את החשש הזה. מאות אוהדי מכבי ת”א קנו כרטיסים ליציעים של הפועל ת”א. חברת האבטחה והמשטרה יודעים שאם אוהד לא ילך ליציע שלו הוא יישא בתוצאות”, אמר רגב.
איך אתם מתמודדים לקראת אירועי אלימות אפשריים וכניסה של אוהדי מכבי חיפה ליציעים של הפועל? “קטסטרופה מה שקורה עם האלימות בתקופה האחרונה. ההכנה היא מיטבית, גם מבחינת המשטרה, האבטחה והמועדון. נאמר במפורש שאם יהיה אוהד שלא אוהד הפועל ונכנס ליציע של הפועל להוציא אותו מיידית. למיטב ידיעתי, לא יגיעו כמויות של אוהדי מכבי חיפה ליציעים שלנו. ההנחיה שניתנה היא להוציא את אוהדי מכבי שייכנסו ליציעי הפועל. זו הפרעה לסדר הציבורי ולעשות דווקא. אין בעיה לאוהדי מכבי לקנות ליציעים שלהם. המשטרה צריכה לדאוג לסדר הציבורי. מדאיג אותי שהם קונים לא ליציעים שלהם”.
רגב המשיך: “אם אוהד רוצה שיתבע אותי ואני אחזיר לו את הכסף. כי מי שרוצה שיתבע אותנו, אם מישהו חושב שהוא יעשה מהלך לא מוצדק לשבת ביציע לא של הקבוצה שלו הוא חסר אחריות, מסית ולא צריך להיות במגרש. אם אוהד החליט לקנות ליציעי הפועל חיפה, מה שלא קורה הפוך, הוא חסר אחריות, יש עוד כרטיסים גם ליציעים הירוקים”.
3 צפייה בגלריה
רובי רגב
רובי רגב
רובי רגב
(רדאד ג'בארה)
רגב הוסיף: “יניב קטן אתה רוצה לעזור? אז תגיד לאוהדי מכבי חיפה ‘לא לקנות ליציעים של הפועל חיפה’. זו תופעה פסולה שהם קונים ליציע שלנו. מראש הם לא היו צריכים לקנות לשם, אבל גם כשזה קרה, מי שאחראי על כך זה מכבי חיפה, הם קיבלו יותר מ-20,000 כרטיסים לאוהדים שלהם”.
רגב המשיך ותקף: “מי שקנו לשם הם חסרי אחריות ובזויים. הדבר האחרון שצריך להגיד זה ‘אם יש כמה שקנו לכאן אז הכל בסדר’. זה לא ככה, יניב, אם זה באמת חשוב לך אתה צריך לפנות לאוהדים ולהגיד להם שיקנו רק ליציע של קבוצתם. זה לא דבר נכון לקנות ליציע של הפועל, זה גרוע וחסר אחריות. הוגדרו יציעים לאוהדים, שני שליש מהאצטדיון מוקצה למכבי, אבל אני מצפה ממך יניב, אם כבר אתה אומר שזה קורה אז תגיד להם שזה חסר אחריות. ביקשתי ממכבי חיפה שידאגו שאוהדים לא יקנו ליציעים של הפועל”. לאחר מכן סייג רגב והבהיר כי הוא התכוון שאותם אוהדים הם רק חסרי אחריות.
3 צפייה בגלריה
יניב קטן
יניב קטן
יניב קטן
(עמרי שטיין)