4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי מהניצחון 66:77 מול הפועל אילת והיא תתארח הערב (חמישי, 19:30) בסינאן ארדם ספורטס הול למפגש מרתק מול אלופת היורוליג המכהנת, אנדולו אפס. קבוצתו של אבי אבן תחסר את קינאן אוואנס ואת רומן סורקין, שנאלצו להישאר בארץ לאחר שנמצאו חיוביים לקורונה.
בסביבת המועדון מעריכים כי אנג'לו קלויארו, שנפצע בקרסול, יוכל לקחת חלק בהתמודדות מול הקבוצה הטורקית, שהיא אחת החזקות ביותר שיש ליבשת הישנה להציע. במועדון הצהוב יודעים שניצחון על קבוצתו של ארגין עתאמן ישאיר את חלומות הפלייאוף בחיים, אך לעומת זאת הפסד והעניינים יסתבכו אף יותר.
אנאדולו אפס של עונת 21/22 היא קבוצה לא יציבה, על הנייר מבחינת כישרון בשילוב עם התוצאות משלוש השנים האחרונות מדובר עדיין באחת הקבוצות הכי טובות באירופה, כזו שיכולה להתפוצץ בכל רגע נתון. העונה, לצד משחקים מאוד טובים, היו גם משחקים מאוד לא טובים והחבורה מטורקיה נלחמת על מנת לא להפוך לאלופה המכהנת הראשונה שנותרת מחוץ להצלבה בפורמט החדש של היורוליג. למשחק נגד הצהובים-כחולים הם צפויים להגיע בסגל מלא.
4 צפייה בגלריה
אבי אבן  (מערכת ONE)
אבי אבן  (מערכת ONE)
אבי אבן (מערכת ONE)
(רז גליל)
החניכים של אבי אבן מגיעים כאנדרדוג מובהק למפגש, וזאת על אף מיקומה של אנאדולו בטבלה, כמו גם המאזן המטעה של 12 ניצחונות אל מול 12 הפסדים שהציב אותה במקום העשירי. בשלישי האחרון המרוץ לשמונה הראשונות נפתח אפילו יותר לאחר שאוניקס קזאן הפסידה למונאקו בתוצאה שהטיבה עם הקבוצות שמדורגות במקומות 9-12.
במכבי תל אביב מתמקדים במשימה הקרובה ושמים דגש על שיין לארקין, שבמפגש הקודם בין הקבוצות קלע 26 נקודות, קטף שישה ריבאונדים, מסר שישה אסיסטים וחטף שני כדורים בדרך למדד יעילות של 37. המאזן של חניכיו של עתאמן לא מוריד את רמת הדריכות במכבי תל אביב, וזאת לאור העובדה שאנדולו אפס זכתה בגביע הטורקי הודות לתצוגת כדורסל נהדרת מול פנרבחצ'ה במשחקה האחרון. אין ספק שמדובר בקבוצה פשוט שלמה, הן בקו הקדמי והן בקו האחורי.
4 צפייה בגלריה
שיין לארקין זורק
שיין לארקין זורק
שיין לארקין זורק
(איציק בלניצקי)
עוז בלייזר שיתף לקראת ההתמודדות: "אנחנו מאמינים מאוד, אנחנו שחקני כדורסל ואנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, לא משנה מי מולנו. אין ספק שאנדולו קבוצה מצוינת ובין הטובות באירופה. זו משימה לא פשוטה ואנחנו הולכים באמונה מלאה שאנחנו חוזרים עם ניצחון. אנחנו מסתכלים על כל משחק בפני עצמו, אנחנו צריכים לנצח, יש לנו מטרה להגיע לפלייאוף אנחנו מכוונים לכרטיס לפלייאוף. אם נסתכל קדימה יותר מדי זה יפריע לנו, אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק בפני עצמו ולהשיג את הניצחונות".
כמו כן, בלייזר נשאל האם הוא יודע לאיזו אנדולו בדיוק לצפות לאור חוסר היציבות של אלופת היורוליג המכהנת העונה: "זה משהו שמאפיין את כל הקבוצות ביורוליג השנה גם אותנו, עונה קצת מוזרה לכל הקבוצות הרבה עליות וירידות, אני מתרכז בנו, שאנחנו נהיה בעלייה ובכיוון חיובי וזה מה שחשוב".
4 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עוז בלייזר
(שחר גרוס)
לגבי חיסרונם של סורקין ואוואנס אמר הפורוורד של הצהובים כחולים: "זה לא פשוט, הם שני חלקים מאוד משמעותיים, כל שחקן שחסר הוא תמיד משמעותי, אבל בכדורסל כמו בכדורסל יש קבוצה וצריך להתרכז במי שנמצא וכל אחד אחר יצטרך לתת יותר".
בלייזר גם התבקש לתאר את חילופי המאמנים: "זה לא קל, סיפור לא פשוט. יאניס? נקשרנו אליו מאוד, אבל אבי עושה עבודה מצוינת ואנחנו משנים שינויים קטנים, כל מאמן עם הפילוסופיה שלו ואני מקווה שאנחנו נמשיך הלאה, נחזור לעצמנו, וננצח משחקים כי יש לנו עוד מטרות העונה".