1 צפייה בגלריה
שחקן אליצור נתניה
שחקן אליצור נתניה
שחקן אליצור נתניה
( צילום: מנהלת הליגה הלאומית)
דרמה גדולה התרחשה הערב (רביעי) בליגה הלאומית בכדורסל באשקלון בקרב על הכניסה לפלייאוף. אליצור נתניה רשמה דאבל עונתי על הדרומיים כשניצחה 89:94 את אליצור המקומית.
הדרמה נמשכה לכל אורך 40 הדקות, כאשר לקראת הסיום היה נראה שאליצור אשקלון כבר מבטיחה ניצחון, אלא שלג'סטין רובינסון היו תוכניות אחרות כשקבר שלשה שקבעה שוויון ושלחה את המשחק להארכה. בתוספת הזמן היהלומים היו מדויקים יותר ועם איתן בורג הנהדר הבטיחו ניצחון. מארק ליונס במשחק הבכורה סיפק 28 נקודות והראה ניצוצות מהיכולת שלו.
האורחים פתחו טוב והובילו 4:12 לאחר 4 דקות. מארק ליונס הראה ניצוצות והוביל ריצת 3:10 של המקומיים, ושלשה מהפינה של דניאל רוזנבאום צימקה ל-20:19. בסיום הרבע לוח התוצאות הראה 28:28. האחוזים התיישרו ברבע השני ואחרי שמונה נקודות ברצף של היהלומים ירדו להפסקה ביתרון ארבע.
במשך חמש הדקות הראשונות של הרבע השלישי האורחים לא קלעו סל שדה וראו את אליצור איתו אשקלון ליתרון שלוש ובסוף הרבע השלישי אשקלון הוליכה כבר בשבע הפרש. בתום דקות מורטות עצבים ברבע האחרון הקבוצות הלכו להארכה אחרי 81:81 בתום הזמן החוקי. בהארכה האורחים היו מדויקים יותר ורצו לניצחון יקר בסיום.
הרבו לקלוע לאליצור אשקלון: מארק ליונס 28 נק', סטורם וורן 25 נק' ו-19 ריב’, די ג'יי שארפ 13 נק', דניאל רוזנבאום 12 נק'.
הרבו לקלוע לאליצור נתניה: דשון פרסונס 22 נק', רועי פריצקי 21 נק', איתן בורג 19 נק', ג'סטין רובינסון 11 נק'.