4 צפייה בגלריה
אלישע לוי ולירן סרדל
אלישע לוי ולירן סרדל
אלישע לוי ולירן סרדל
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הקריטי שלה מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר במסגרת המחזור ה-24 בליגת הבורסה לניירות ערך (שבת, 20:00). האדומים-שחורים יודעים שהם חייבים את כל הנקודות בדרבי אם הם רוצים להגיע בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. המאמן אלישע לוי והקשר לירן סרדל דיברו במסיבת עיתונאים לקראת המפגש.
עד כה נמכרו כ-26 אלף כרטיסים לדרבי החיפאי. כ-21 אלף צופים יהיו ממכבי חיפה, בעוד שאוהדי הפועל רכשו כ-4,800 כרטיסים. בהוראת המשטרה, חלק מיציע הכסף באצטדיון סמי עופר הוקפא כדי לבצע חלוקה בין האוהדים הירוקים לאדומים, כאשר לחלק מהאוהדים יעשו המרה לכרטיסים שרכשו על פי סידור המקומות החדשים. במשחק יהיו 480 סדרנים ו-270 שוטרים.
אלישע לוי סיפר לקראת המשחק: “נרצה לתקן את הרושם מהדרבי הקודם, נשחק נגד הקבוצה הטובה בליגה. נבוא באנרגיות טובות. נגד מכבי ת”א הצגנו כדורגל טוב והגענו להרבה הזדמנויות. נרצה לעשות זאת שוב ומקווה שנצליח לכבוש ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו תמיד באים לשחק כדורגל וזה ה-DNA שלנו, 28 שערים מתוך 31 שלנו באו מכדורגל מסודר ותבניות, לא יכולים לשחק אחרת. אנחנו מנסים למצוא את האיזון כל הזמן. בחודשיים האחרונים שיפרנו את הפן ההגנתי, החור בספיגות נוצר בגלל הספיגות בסיבוב הקודם. נעשה את הכול כדי לשמור על הסגנון שלנו. ברור שאם לא נלחץ ולא נבוא קשוח מאוד למשחק, אז יחסי הכוחות ברורים”.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
עוד אמר המאמן: “אנחנו עובדים קשה אבל לצערי אנחנו מאבדים ריכוז. מכבי חיפה טובה מהאגפים ובכדורגל מסודר ולכן אנחנו נערכים להכול. מקווה מאוד שאנחנו נגיב אחרת מאשר המשחק הקודם. קבוצות כמו הפועל ירושלים ועירוני ק”ש לחצו ועשו תוצאה טובה מול מכבי חיפה. אנחנו ערים לכל ומדברים על הכול, החוכמה היא ליישם את זה בשטח. בדרבי הקודם עוד לא התיישבנו וכבר היה 2:0. נצטרך לבוא מוכנים יותר כדי להגיב נכון. מקווה שהדברים יתחברו לנו הפעם. השחקנים שלנו יודעים להבקיע, אבל קורה שיש משחק פחות טוב. צריכים להגיע להזדמנויות האלה. אנחנו לא נבוא ונחנה אוטובוס”.
אלישע המשיך וסיפר על הדרבי הקודם: “הוא לא טראומטי עבורנו אבל עשה לנו נזק, כי הכול הלך לנו באותה תקופה והתוצאה הזו ערערה אותנו ופגעה באגו של המועדון והאוהדים. זה היה מזמן, תמיד יש חדש וזה מה שיפה בכדורגל. אנחנו בטוחים בעצמנו. נתקן ונפצה את האוהדים שלנו שמאוד יקרים לנו. הפלייאוף? כל עוד יש סיכוי ניאבק, ראיתי הכול בכדורגל. עד שזה לא נגמר אתה לא מפסיק להיאבק. חוץ מהיוקרה של הדרבי, אנחנו צריכים נקודות כדי שיהיה סיכוי להיות בפלייאוף העליון”.
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
לירן סרדל אמר: “הדרבי הקודם זה משהו שישב לנו בראש תקופה. לא ישנתי בלילה כמה ימים, אבל זה דרבי אחר וצריך להביא את הלב והנשמה. מכבי חיפה כקבוצה מצוינת אבל גם אנחנו יודעים לשחק וצריכים להוסיף לב ונשמה ומאמין שזה מה שיקרה. בכל דרבי בשנים האחרונות יש עדיפות בקהל למכבי חיפה. בשנים האחרונות לא נפלנו בדרבים, הקהל אמור לתת מוטיבציה כי מה שהיה בסיבוב הקודם יושב גם להם בראש. כל עוד יש סיכוי להגיע לפלייאוף העליון נעשה את הכול. אם לא ננצח בדרבי יהיה לנו קשה והסיכוי יירד משמעותית”.
4 צפייה בגלריה
לירן סרדל
לירן סרדל
לירן סרדל
(עמרי שטיין)