3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד סחטה אמש (רביעי) 1:1 דרמטי בוונדה מטרופוליטנו מאתלטיקו מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות בזכות שער בדקה ה-80 של המחליף אנתוני אלנגה בן ה-19. השבדי הצעיר עלה בדקה ה-75 במקומו של מרקוס רשפורד וסחט את השוויון חמש דקות מאוחר יותר.
מי שרשם ערב פיקנטי מבחינתו הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן שחזר למדריד המקום בו כיכב, אצל היריבה העירונית, רשם הופעה דלה במימדים שלו ולא הרבה לאיים, כשברקע קריאות הבוז הצורמות מאוהדי אתלטיקו שזוכרים היטב את מפגשי העבר מולו. רונאלדו התייחס לאחר המשחק לנושא: “זו תמיד הרגשה נהדרת לחזור למדריד, אחת הערים הבודדות בעולם שאני קורא להן ‘בית’. הרגשה נהדרת, שחקנים טובים ומשחק נפלא, זו ליגת האלופות, האמא של כל התחרויות. עכשיו יש לנו הזדמנות לסגור את זה באצטדיון שלנו ולהראות לכולם מה זה האולד טראפורד. תודה לאוהדים, הנוכחות שלכם מחזקת אותנו”.
אנתוני אלנגה, גיבור הערב של יונייטד, היה מאושר בסיום המשחק: “אני תמיד רגוע. אני חושב שזו הייתה הנגיעה הראשונה שלי בכדור. תמיד חלמתי על רגעים כאלה. בכל פעם שאני מקבל הזדמנות במדי יונייטד אני רוצה לגמול לראלף ראנגניק. אני רוצה להיות השחקן הכי טוב שאני יכול על המגרש. אני מעריך את הבוס שלי”.
3 צפייה בגלריה
אנתוני אלנגה בסיום
אנתוני אלנגה בסיום
אנתוני אלנגה בסיום
(רויטרס)
אלנגה כמובן גם קצר שבחים באנגליה לאחר ההופעה. ב-BBC פרגנו: “הוא היה על המגרש פחות משש דקות והשאיר את יונייטד בתמונה. קור רוח של שחקן ותיק, סיומת מושלמת. אולי ראנגניק צריך לשנות את המעמד שלו ברוטציה כבר בשלב הזה”. יחד עם זאת, מתחו ביקורת על יונייטד: “היא הייתה לחוצה מדי, זו לא הקבוצה שהאוהדים שלה רוצים לראות. היא חילצה שוויון עם הרבה מזל”.
המאמן ראלף ראנגניק החמיא לאלנגה בסיום ושלח מסר עבה לחלק משחקני הקבוצה: “אלנגה משחק עם שמחה והלוואי שכמה שחקנים אחרים יסתכלו עליו כדוגמה או מודל לחיקוי”.
3 צפייה בגלריה
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
ראנגניק ורונאלדו
(רויטרס)
על המשחק עצמו אמר המאמן: “אחרי ההופעה שלנו במחצית הראשונה, זה יכול היה רק להשתפר. אני עדיין לא מאמין למה שעשינו בחצי הראשון, לא הייתה את האגרסיביות הנדרשת. לאתלטיקו יש מספיק איכות, יש לה חמישה חלוצים מובילים אבל אנחנו מוכנים לזה. אנחנו רק צריכים לוודא שלא ניתן להם כל כך הרבה הזדמנויות לכבוש”.