2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
(רויטרס)
עונה לא פשוטה עוברת על אתלטיקו מדריד. אלופת ספרד מתקשה לשחזר את היכולות שהציגה בשנים האחרונות וכל כך אפיינה את הקבוצה תחת הדרכתו של דייגו סימאונה. אמש (רביעי) אתלטיקו הזכירה מהיכולת המוכרת שלה ב-1:1 מול מנצ’סטר יונייטד. הקולצ’ונרוס הציגו משחק עיקש, הסתגרו מאחור והיו לא רחוקים מלרשום ניצחון, אך לבסוף סיימו בתיקו, שהעביר את ההכרעה למשחק הגומלין שייערך באולד טראפורד.
סימאונה אמר לאחר המשחק: “יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק, אנחנו בהחלט נמצאים בדרך הנכונה. כמעט כל מה שעשינו היום היה טוב. זה נראה כאילו הם שלטו במשחק, אבל הם לא סיכנו אותנו. הם ניצלו את הצ’אנס היחיד שהם יצרו במשחק ואנחנו איבדנו בו ריכוז. אני מרוצה מהתוצאה ומאיך שהשחקנים שיחקו, הפגנו רוח צוות ולחימה, אנחנו חייבים להמשיך באותה הדרך כי זו דרך מנצחת, הגומלין יהיה פתוח לחלוטין”.
מי שזכה בתואר איש המשחק הוא כמובן ז’ואאו פליקס, אחרי שכבש גם שער נהדר. באופ”א נכתב על הפורטוגלי: “כבש שער פנטסטי ועבד קשה, הראה הרבה מהאיכות שלו. פליקס עצמו התייחס: “תרגלנו באימונים את המהלך שהוביל לגול, אני שמח שזה היה בדיוק מה שתכננו ועבדנו בשבילו, אבל יוצאים בתחושה קצת מרה. יונייטד בקושי יצרה הזדמנויות וזה מאכזב שלא שמרנו על הניצחון, אבל זה הכדורגל. אנחנו בטחים בעצמנו שאנחנו יכולים להמשיך הלאה במפעל”.
2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס וחוסה חימנס חוגגים
ז'ואאו פליקס וחוסה חימנס חוגגים
ז'ואאו פליקס וחוסה חימנס חוגגים
(רויטרס)
בתקשורת הספרדית התייחסו כמובן למשחק ומתחו ביקורת על יאן אובלק: “בהזדמנות היחידה שהוא צריך היה להגיב, הוא לא עשה את זה וכשל בעמידה שלו. היה חייב לקחת את הכדור של אלנגה. באולד טראפורד זה יהיה משחק שונה לחלוטין, אבל המשחק הזה הראה שהקבוצה של דייגו סימאונה טובה יותר מזו של ראלף ראנגניק, השאלה היא אם היא תטעה שוב”. והיו גם מחמאות, כאשר ב’מארקה’ נכתב: “סימאונה גילה מחדש של רנאן לודי וקונדוגביה שהיו מצוינים, פליקס עשה סחרחורת לשחקני היריבה. ההגנה העלימה את רונאלדו, אבל אתלטיקו הייתה חייבת להוציא מזה יותר”.