1 צפייה בגלריה
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
(עמרי שטיין)
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, לא מתרגש מהעובדה שהקהל של מכבי חיפה בטירוף רכישת כרטיסים לדרבי החיפאי בשבת ובראיון ל-ONE הוא אומר על כך שכ-21 אלף ירוקים יגיעו ל”דרבי חוץ” נגדו כי: "לשונאים שלי אני מאחל שיתפרנסו מכדורגל".
עוד אמר בעלי האדומים שחורים על הציפיות שלו מהמשחק: "זה משחק העונה שלנו אם אנחנו רוצים לעלות לפלייאוף העליון ואני מצפה לנצח בו. אם מסתכלים אחורה שש שנים, היו 13 משחקים, ב-5 אנחנו ניצחנו, ב-4 הם ניצחו ועוד 4 משחקים הסתיימו בתיקו. הצלחנו יותר מהם ואני מצפה להמשיך בהצלחה הזו".
על מנת לנצח את המוליכה והאלופה טוען כץ כי "צריך לשחק כמו ששיחקנו מול מכבי ת"א, אבל הפעם אם ננצל רק חצי מההזדמנויות, אז נוכל שוב לנצח בדרבי. הגענו ל-7 הזדמנויות ולא הבקענו גול אחד". לשאלה האם הוא מקנא בעובדה שסמי עופר צפוי להיות צבוע בירוק, השיב כץ כי “הצבעים זה לא דבר שמשנה הרבה, אני לא מקנא, רק רוצה לנצח".
אתמול מנכ”ל הפועל חיפה, רובי רגב, התבטא באופן חריף בתוכנית "קטן ב-2” כאשר אמר: "אוהדי מכבי חיפה שקנו כרטיסים ליציע שלנו הם בזויים". על כך אמר כץ: "הוא לא יקבל הזמנה לארמון המלוכה בקינגהאם, זו לא ההתבטאות שמאפיינת אותו".
מבחינת ההכנסה הכספית, זו הפעם הראשונה שהפועל חיפה בשיתוף הנהלת אצטדיון סמי עופר הצליחו למכור 20 תאי צפייה למשחק, 8 לטובת אוהדי הפועל חיפה ועוד 12 לטובת אוהדי מכבי חיפה. ההכנסה הזו תתחלק ביחד עם האצטדיון שעזר לקבוצה לשווק את המכירה. הקבוצה גם מכרה את כל הכרטיסים לתא הכסף וגם לתא היהלום, שזו עוד הכנסה נוספת של מאות אלפי שקלים, מעבר למכירה של 21 אלף כרטיסים לטובת אוהדי מכבי חיפה.