2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(אינסטגרם)
המצב הביטחוני הלא פשוט באוקראינה והתחלת הפלישה הרוסית בחלק מהמדינה, משפיעים גם על כדורגלן שחטאר דונייצק ונבחרת ישראל, מנור סולומון, אשר נמלט מהבירה קייב לעיר לבוב. בהמשך, המטרה היא שימריא לישראל דרך פולין, שגובלת עם אוקראינה ממערב. עזיבתו של הכישרון הישראלי את בירת אוקראינה לא עברה באופן חלק, לאחר שהנהג שהוזמן לאסוף אותו התקשה לחבור אליו בשל פקקי הענק שנוצרו בעיר הבירה.
הקשר מתגורר בקייב, כאשר אתמול ערכה הקבוצה אימון לקראת חזרת הליגה, כשעדיין טרם ברור לנוכח ההתפתחויות מתי היא תתקיים. האוקראינים הודיעו כי כל אירועי הספורט במדינה הופסקו ל-30 ימים בשלב הראשוני, כך שהליגה לא תתחדש כפי שהייתה אמורה. סולומון התעורר לפנות בוקר מהדי הפיצוצים החזקים לנוכח הרעש מההפצצות של רוסיה במדינתו, כאשר הוא שוחח עם משפחתו הדואגת ועדכן כי הוא בסדר.
במועדון הבהירו הבוקר לשחקנים הקבוצה כי עדכונים יתקבלו בקרוב וביקשו מהם לשמור על רגיעה. בת זוגו של השחקן, דנה, נמצאת בישראל ולא שוהה כעת לצידו. בטרם יצא ללבוב, סולומון אף העלה סטורי באינסטגרם בוא כתב: “שלום לכולם, אני בסדר, עדיין נמצא בקייב ומחכה להוראות הקבוצה. תודה לכולם על הדאגה”, כשאף צירף את דגל אוקראינה עם הקריאה “Pray for UKRAINE”.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
(אינסטגרם)
סולומון הגיע לשחטאר ממכבי פתח תקווה בינואר 2019 ועם הזמן רשם ציוני דרך יוצאים מן הכלל, ובראשם השערים מול ריאל מדריד בליגת האלופות. בסך הכול במאזנו 22 כיבושים ועוד תשעה בישולים ב-106 הופעות במדי הקבוצה מדונייצק.