1 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(רויטרס)
דווקא לאחר ה-2:3 הדרמטי על מנצ’סטר סיטי, טוטנהאם המשיכה להפגין חוסר יציבות העונה כאשר אתמול (רביעי) נכנעה 1:0 לברנלי. היה זה ההפסד הרביעי בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה הלונדונית והיא התרחקה מהרביעייה הראשונה, כשהיא במקום השמיני. לאחר תוצאה רעה נוספת, המאמן אנטוניו קונטה כבר נשמע מיואש מהמצב.
“אולי אני לא מספיק טוב”, הודה קונטה. “טוטנהאם קראה לי לשנות דברים, אני יכול לקחת את המשכורת שלי ולשתוק, אבל אני כנה מדי. אנחנו לא עושים מספיק כדי לשנות את המצב. התוצאות האחרונות פשוט לא מקובלות עליי. אני פתוח לכל החלטה כי אני הוגן כלפי המועדון שלי”.
עוד אמר המאמן שנראה מתוסכל מהמצב: “צריכים לעשות הערכה מחודשת בין המועדון לביני. על המצב של הקבוצה וכל מה שקורה. אני מתנצל בפני האוהדים על היכולת שאנחנו מציגים, זה לא מגיע להם כי הם באים ותומכים בנו כל הזמן. חייבים למצוא פתרון. זה לא טוב לאף אחד להמשיך להפסיד, אני לא רוצה לעצום עיניים אלא שהקבוצה תשתפר”.
קונטה מונה בחודש נובמבר האחרון למאמנה של טוטנהאם, אחרי שנחל הצלחה באינטר אותה הוביל לאליפות ראשונה באיטליה לאחר 11 שנה. למרות זאת, בלונדון המצב קשה הרבה יותר וזאת בנוסף ליכולת דלה מדי של שחקני המפתח שלו בטוטנהאם, ובראשם הארי קיין שרחוק מהציפיות.