2 צפייה בגלריה
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
(מרטין גוטדאמק)
הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) כי "בסיום מספר בדיקות מקיפות והתייעצויות עם מיטב המומחים בתחום הקרדיולוגיה, גוסטבו מרמנטיני רשאי לשוב לפעילות ספורטיבית מלאה”.
עוד מסרו האדומים כי “חשוב להדגיש, השחקן עבר את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות מטעם ההתאחדות לכדורגל ולפיכך שיחק בהפועל חדרה ואף זכה בחודש האחרון בתואר "שחקן החודש" מטעם מנהלת הליגות לכדורגל. עם זאת, במועדון נוקטים בשנים האחרונות בגישה מחמירה בכל הנוגע לבריאותם ושלומם של השחקנים ומבצעים בדיקות מקיפות, שהינן מעבר לסף הנדרש מטעם ההתאחדות לכדורגל”.
מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "גוסטבו מרמנטיני עבר בתקופה האחרונה מספר בדיקות, אשר אינן חלק מבדיקות הסף, אותן מחייבת ההתאחדות לכדורגל, אך בראייתנו חשובות ביותר עבור כל שחקן פעיל. על אף הביקורת שעלתה סביב הנושא בימים האחרונים, היה לנו ברור מעבר לכל ספק, כי בראש מעיינינו עומדת טובת השחקן והאחריות לבריאותו ולשלומו. ברור לכל, שבמצב אופטימלי, הבדיקות המורחבות אותן מבצע המועדון חייבות להתבצע לפני חתימת השחקן וכך קורה כל הזמן.
2 צפייה בגלריה
גיא פרימור
גיא פרימור
גיא פרימור
(נעם מורנו)
עם זאת, לעיתים ההתפתחויות בחלון ההעברות ולוח הזמנים הצפוף שנוצר מזמנים לנו אילוצים שלא מאפשרים זאת וכך הפעם נאלצנו לנהל סיכונים באופן שהיינו מעדיפים להימנע ממנו. לאור העובדה שהשחקן כבר משחק באופן פעיל בליגת הבורסה לניירות ערך ומאושר למשחק בישראל, קיבלנו בסיום חלון ההעברות החלטה לפיה לא נכון לוותר על השחקן מפני שלא הספיק לבצע את הבדיקות המורחבות שלנו.
עם זאת, היה לנו ברור שהשחקן ישלים את הבדיקות הללו בהקדם האפשרי וכך אכן קרה. כעת, משסיימנו לקבל את חוות הדעת ולגבש את ההחלטה הרפואית בעניינו של השחקן, הוא ישוב להתאמן עם הקבוצה וכולנו במועדון מאחלים לו הצלחה רבה".