1 צפייה בגלריה
קבוצת עירוני מודיעין
קבוצת עירוני מודיעין
קבוצת עירוני מודיעין
(באדיבות עירוני מודיעין)
התרגשות גדולה בעיר מודיעין, לאחר שקבוצת ילדים א' המשחקת בליגת מרכז 1, צפויה לצאת באפריל למדריד ולהיות חלק מטורניר ה-IBER CUP היוקרתי, בו משחקים המועדונים הטובים בעולם. הטורניר ייערך במהלך חופשת הפסח, בין התאריכים 9 ל-12 באפריל, בעיר הבירה של ספרד. גילי קלם, שהיה בעברו מאמן במכבי פתח תקווה, הצליח לרתום את עירוני מודיעין למהלך וליציאה לאחד הטורנירים היוקרתיים בטווח הגילאים הזה.
מדובר בטורניר שההרשמה אליו משנתון 2003 ועד לשנתון 2009. לכל שנתון ישנה קטגוריה נפרדת וקבוצות אחרות שמתמודדות איתה. הקבוצה שתגיע לשם תתמודד בארבעה משחקים לכל הפחות. החילופים באותם משחקים, חופשיים.
גילי קלם, מאמן ילדים א' עירוני מודיעין מספר: "עירוני מודיעין, שנתון 2007 ו-2008 יוצאים למדריד באפריל ותתמודד יחד עם המועדונים הגדולים בעולם, אם זו ריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד, ליברפול מאנגליה, פלאמנגו מברזיל ועוד. זו חוויה לילדים, בעיקר מקצועית, לטעום מהליגות הגבוהות, לפגוש מועדונים גדולים ולהיות חלק מטורניר גדול ממדים לגילאים אלו. אני בטוח שטורניר כזה יכול לעזור להם להתפתח ולהתקדם ביכולת שלהם וגם ללמוד על עצמם לא מעט. חוויה ענקית לחיים וגם גיבוש לילדים, זה יבגר אותם, אין לי ספק בכך".
בתוך כך, קלם מספר כי מדובר במסורת בקבוצת מכבי פתח תקווה, משם הגיע למודיעין: "מדובר במסורת של שנים בטורנירים של הטופ. בדרך כלל לא כל קבוצה יכולה לנסוע לשם, צריך לשלוח סרטונים שמציגים אותך כלפי האחרים וכך מחליטים מי יכול להגיע. אני מאוד שמח שהמועדון נרתם וההורים הבינו שיש כאן משהו גדול ויחד אנחנו נמשיך את המסורת גם כאן בעירוני מודיעין”.
המשיך המאמן ואמר: “בסופו של דבר, המטרה שלנו כמועדון זה לייצר שחקנים לרמות הגבוהות ביותר ולהיות שחקני בוגרים. זו הדרך לשם. בגיל הזה התוצאה פחות חשובה, אלא הדרך. לבנות את שחקן העתיד בדרך ובצורה הטובה והבריאה ביותר. אני מאמין שנגיע למדריד ונוכיח שגם אנחנו מסוגלים".
חברת אייבר קאפ העולמית מארגנת את טורנירי היוקרה בתשע מדינות ברחבי העולם ובניהן: פורטוגל, ספרד, ארה"ב, יפן, ברזיל ועוד. טורניר העילית במדריד נערך במתקנים ברמה הגבוהה ביותר. לא מעט סקאוטים מרחבי אירופה מגיעים לטורניר על מנת למצוא את הדבר הבא בכדורגל העולמי. מידי שנה משתתפות בטורניר אימפריות אירופאיות בדוגמת: ברצלונה, בנפיקה, ספורטינג, ליברפול ועוד. הקבוצות יבקרו בעיר הבירה מדריד וייהנו מעיר אירופאית קלאסית, היסטורית ותוססת – שופעת במסעדות, קניונים, שווקים, וחיי לילה מדהימים.