1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(רדאד ג'בארה)
מהרגע בו פוטר פטריק ואן לוון ממכבי תל אביב, הוא לא מרבה להתראיין. הפעם, הייתה לו סיבה טובה לכך כאשר הוא נשאל בהולנד על יחסי הכוחות לקראת המפגש הערב (חמישי, 19:45) בבלומפילד בין מכבי תל אביב לפ.ס.וו איינדהובן. הצהובים הגיעו למעמד בקונפרנס ליג כשההולנדי עמד על הקווים, זאת במקביל לפתיחה הרעה בליגה המקומית.
“התוצאה מהמשחק הראשון מעניקה למכבי הזדמנות בבית, אני חושב שזה יגרום להם לשחק בצורה חיובית”, אמר ואן לוון. “יהיה מאוד רועש בבלומפילד, האוהדים ישמיעו את קולם מהרגע הראשון. הם יאמינו שזה אפשרי. היו לי חיים נהדרים בישראל, היו תקופות בהן היה איום של טילים ושמעתי אותם עפים מעל הראש שלי, אבל זו לא התמונה הכוללת של מה שקורה בישראל. אנשים פשוט חיים כאן למרות האיום”.
עוד אמר ההולנדי: “הגעתי לישראל לאקדמיה הצעירה של מכבי ת”א ועל מנת להבטיח שהדור הבא בקבוצה יעלה אותה לרמה האירופית. בהמשך הייתי מעורב יותר בקבוצה הבוגרת ובשנה שעברה כשהקבוצה לא מצאה מאמן אני הייתי שם כמאמן זמני”.
“לאחר מכן כשהפכתי למאמן עשיתי עבודה טובה. העזיבה הייתה בלתי צפויה עבורי. כי הגעתי לקבוצה כשהיא הייתה במצב גרוע עוד יותר. חזרנו למרוץ האליפות וזכינו בגביע, לפעמים אנשים נשפטים מהר מדי, במיוחד אם אתה פועל בכמה חזיתות”. על זהבי אמר ואן לוון: “אם זהבי יחזור לישראל זה יהיה רק למועדון אחד: מכבי ת”א”.