4 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(חגי מיכאלי)
אחרי רצף עגום של ארבעה הפסדים רצופים, הפועל תל אביב שנמצאת בסכנה גדולה במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון, תארח ביום שבת באצטדיון בלומפילד את הפועל באר שבע (18:00) במטרה לשמור על סיכוי לתפוס את השישייה הראשונה בתום העונה הסדירה.
רפואה אמר: ״עם עובדות אי אפשר להתווכח. אנחנו מגיעים אחרי חודש לא טוב שלנו. המשחק האחרון היה הכי חלש שלי בהפועל תל אביב, אבל כמובן שנצטרך לעשות סוויץ׳ כי אנחנו נכנסים למאני טיים. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק וכמו שאמרתי לפני – דברים תלויים בנו. כל עוד הדברים תלויים בנו אנו נעשה הכול כדי להיות בפלייאוף העליון״.
על הלחץ: ״כמובן שיש פה הרבה קטע מנטלי ופסיכולוגי. אנחנו יודעים את העבודה ומה אנחנו צריכים לעשות. אני מתעסק בקבוצה שלנו יותר. לנו יש את המטרות שלנו ולב״ש את המטרות שלה. מעניינת אותי הפועל תל אביב ובזה אני מתעסק״.
על מה לא עובד לאחרונה: ״בחודש האחרון המשחק עם חדרה, ההפסד לסכנין ואז הדרבי שעשינו משחק טוב והפסדנו. זה יצר כדור שלג. כמובן שנצטרך לעצור את זה ואני מקווה שזה יקרה כבר בשבת. צריך להגיע למאני טיים ואין לך הרבה זמן לתקן. אני לא מסתכל אחורה. אנחנו בתקופה לא טובה אבל אנחנו מסתכלים רק קדימה״.
לשאלה האם הקבוצה ראויה להיות בפלייאוף השיב: ״בוודאי, אבל צריך לעשות את זה כדי שנהיה ראויים. הפועל תל אביב זה מועדון גדול שצריך להיות שם ונעשה את הכול כדי שנהיה שם. אי אפשר להתחמק משאלה כזאת ואם לא נהיה שם זה כישלון״.
4 צפייה בגלריה
בן ביטון וקובי רפואה
בן ביטון וקובי רפואה
בן ביטון וקובי רפואה
(חגי מיכאלי)
על פארליי רוסה אמר: ״יש איזשהו מצב נתון ומדובר בשחקן מחויב להפועל שאני בטוח שימשיך להיות מחויב להפועל תל אביב. למרות שזה מצב לא אידיאלי מבחינתנו ומבחינתו. גם בשיחות שלנו וגם אני רואה את זה, למרות שהיה לו משחק פחות טוב בחיפה כמו לכולם. כל עוד הוא פה הוא מחויב והוא יהיה מחויב״.
על המשחק לעיני הקהל: ״הקהל של הפועל תל אביב בתקופה הפחות טובה שלנו הוא השחקן המצטיין. הוא ממלא את בלומפילד וגם במשחקי החוץ. אנחנו מחויבים לקהל ולמועדון ואני לא חושב שיש פה מישהו שלא רוצה לשמח אותו. הקהל קנאי לקבוצה שלו בצורה חיובית ותמיד נמצא שם גם ברגעים פחות טובים״.
4 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(חגי מיכאלי)
בן ביטון הוסיף: ״אני לא יודע אם אפשר לסמן משהו ספציפי שלא עובד. כמו שקובי אמר, זאת עובדה שאנחנו בחודש פחות טוב גם מבחינת הכדורגל וגם מבחינת התוצאות. הנקודה החיובית היא שהדברים תלויים בנו. נשארו לנו שלושה משחקים ויש לנו אפשרות לתקן. מבחינתי זה פשוט: אם ננצח אותם נהיה בפלייאוף וזאת המטרה. זה מתחיל בשבת נגד קבוצה חזקה ונצטרך להתעלות על עצמנו כולם. להראות כדורגל יותר טוב ולהביא תוצאות״.
על האם אפשר לשנות את המומנטום: ״ברור. לפני התקופה הפחות טובה הייתה לנו תקופה מצוינת. לאורך כל העונה כמעט היינו במקומות המובילים לפלייאוף העליון. מגיע לנו להיות שם, אבל יש מגיע ויש מה שקורה באמת בכדורגל. אנחנו צריכים להוכיח את זה עכשיו, להתעלות, להראות יכולת יותר טובה ולהביא נקודות״.
4 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
בן ביטון
(חגי מיכאלי)
על יחסי הכוחות לשבת: ״הפועל ב״ש קבוצה חזקה עם סגל טוב. אנחנו מכבדים אותם, אבל יש לנו את המטרות שלנו. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים , שבתקופה פחות טובה. במשחק נתון, בבית שלנו עם הקהל שלנו, נבוא חדורי מטרה ואני מאמין ומקווה שיהיה טוב״.
על הקהל והאלימות שהתרחשה השבוע: ״ברור שזה מצער. כל מי שראה את התמונות והסרטונים הזדעזע. אין לזה מקום לא בכדורגל ולא בכלל. אני יכול רק לאחל החלמה מהירה למי שנפגע ושיחזרו מהר למגרשים. אנחנו צריכים אותם. כמו שקובי אמר, אין פה אחד שלא רוצה לשמח את הקהל על כל התמיכה שאנחנו מקבלים, גם בתקופות הפחות טובות. אני מקווה שזה יקרה כבר בשבת״.
על האם לדעתו הפועל תהיה בפלייאוף העליון: ״אני מאוד רוצה להגיד שכן וחושב שכן. אבל דיבורים לחוד ומציאות לחוד. זה מתחיל בשבת, יש לנו שלושה משחקים שמבחינתי הם כמו גמרי גביע. הם חשובים לנו באופן אישי וגם למועדון ולכולם. נצטרך לעשות את זה״.