2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
המפגש שרבים חיכו לו. מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי 19:45) באצטדיון בלומפילד את פ.ס.וו. איינדהובן וערן זהבי, למשחק הגומלין במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג. הצהובים יחסרו את אנדרה ז’ראלדש הפצוע, שנותר מחוץ לסגל של מלאדן קרסטאיץ’. מנגד, זהבי כמובן פותח ב-11 של ההולנדים, שמחזיקים ביתרון 0:1 מהמשחק הראשון. אלפי אוהדים תקועים בפקקים עקב חסימות באיילון בעקבות הפגנה, ואין להם את היכולת להגיע למגרש.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, שרן ייני, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, דן גלזר, ברנדלי קוואס, גבי קניקובסקי, דן ביטון, סטיפה פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ’.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
ההפסד לאדומים מהולנד כאמור, קטע רצף של שמונה משחקים בהם שחקניו של מלאדן קרסטאיץ’ לא הפסידו, כשגם ממשחקם האחרון נגד הפועל חיפה הם יצאו כשידם על העליונה. במועדון יודעים שמצפה להם משחק לא פשוט מול יריבה קשה, אך מקווים שיוכלו להפתיע את יריבתם לעיניי הקהל הביתי.
מנגד, חניכיו של רוג’ר שמידט סופרים לעצמם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשהם כובשים 13 שערים וסופגים שער אחד בלבד. המועדון נמצא במקום השני בטבלת הליגה ההולנדית, כשפער של חמש נקודות מפריד בינם לבין המוליכה אייאקס. ניצחון על מכבי ת”א בבלומפילד יוכל להעניק לפ.ס.וו דחיפה משמעותית להמשך העונה וכמובן, העפלה לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג.
פ.ס.וו הגיעה להתמודדות עם לא מעט חיסורים, ומקווה להשלים את העבודה מהמשחק הקודם בין השתיים. ערן זהבי חזר לראשונה לאצטדיון בו פרח ורשם את הישגיו הגדולים ביותר. הבולטים שנעדרים אצל שמידט הם קודי גאקפו (שכבש את השער הבודד במשחק הראשון) ומרקו ואן חינקל.