2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ברצלונה החדשה ממשיכה להצית את הדמיון. הערב (חמישי) הקבוצה צ’אבי רשמה הופעה מרשימה נוספת כשגברה 2:4 על נאפולי ועלתה לשמינית גמר הליגה האירופית. הקטלונים כבשו רביעייה שנייה ברציפות ורשמו משחק שישי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד.
מאמן בארסה, צ’אבי, אמר לאחר המשחק: “פייבוריטים לזכייה בליגה האירופית? לא, בכל לא. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה עם כל הצניעות שיש. שיחקנו טוב אבל זה רק שמינית הגמר, עוד לא עשינו כלום. אני שמח בשביל השחקנים שהשקיעו מאמץ גדול”.
צ’אבי החמיא לפרנקי דה יונג, שכבש שער נהדר וזכה בתואר שחקן המשחק: “פרנקי הוא גאון. הוא שיחק נהדר ויש לו הרבה ביטחון”. עוד הוסיף המאמן: “אני מאמין שאנחנו על המסלול הנכון. אני מאמין ומקווה שנוכל לעשות דברים גדולים כקבוצה, אבל נצטרך להישאר צנועים”.
מי שעוד הרשים הוא אדאמה טראורה, שבישל פעמיים והשווה כעבור ארבעה משחקים בלבד בברצלונה את כמות הבישולים שרשם ב-71 משחקים במדי וולבס. הקיצוני אמר בסיום המשחק: “אני חושב שיש לי עוד המון לאן להשתפר. אני מנסה לתרום את חלקי ואני מרגיש שהקבוצה משתפרת. אני לא יכול לדבר על מה שהיה לי באירופה בעבר, אבל אני יכול להגיד מה קורה עכשיו. כל שחקן תורם וכולנו מבינים מה המאמן מבקש מאיתנו”.
2 צפייה בגלריה
טראורה מברך את אובמיאנג
טראורה מברך את אובמיאנג
טראורה מברך את אובמיאנג
(רויטרס)