1 צפייה בגלריה
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
(רדאד ג'בארה)
הלם בהפועל תל אביב. הבלם, סיאנדה קולו החליט לעזוב במפתיע את ישראל לאחר שעלה על טיסה לפנות בוקר. במועדון כמובן שלא עודכנו בכך על ידי הדרום אפריקאי, שרק לאחר שעלה על הטיסה בשש בבוקר, שלח לנציגיו ולאנשי המועדון הודעה בה כתב כי הוא כבר לא נמצא בישראל. הבלם הודיע להם כי מאוחר יותר הוא מתכוון להסביר מדוע נקט בצעד החריג מבלי שעדכן אותם בכך.
אף אחד מאנשי המועדון לא ראה את הדרום אפריקני עושה צעד שכזה וכעת מחכים שינחת ביעדו ויסביר את המעשה שלו. עזיבת הארץ הגיעה לאחר שאתמול השחקן הוצא על ידי קובי רפואה מההרכב אותו תרגל המאמן לקראת המשחק מול בהפועל באר שבע היום (שבת, 18:00). קולו נטש את מתחם וולפסון בעצבים בטרם נגמר האימון אך אף אחד במועדון לא חשב שלכך זה יתפתח.
מאמן הקבוצה קובי רפואה נותר גם הוא בשוק מוחלט כששמע על ההודעה ששלח קולו לאנשי המועדון. קולו התקשה לקבל את ההחלטה לספסלו בתרגול, כאשר בקבוצה יודעים שמדובר רק בתרגול בלבד, רפואה מצדו יצטרך למצוא לו מחליף בהרכב כאשר מדובר בטום אחי מרדכי או מוחמד קליל טראורה.
סוכנו, עידן בן אבו, ציין: ״סיאנדה הוא שחקן אמוציונלי אך עם ניסיון רב, ולכן ההחלטה וההודעה הפתיעה את כולנו, קמנו הבוקר עם ההודעה שלו על כך שהחליט לעזוב את ישראל מבלי לפרט יותר מידי על סיבותיו, מציע להמתין לברור העניין לפני שנחרוץ את דינו״.
קולו, שהגיע לאדומים בעונה שעברה, רשם עד כה 53 הופעות במדי המועדון בכל המסגרות, במהלכן כבש שער אחד. כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה הפועל נקלעת לבעיות מול השחקן, שבמהלך תקופת הקורונה לא הורשה להיכנס לישראל בשל בעיות באשרה שהונפקה לו.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, טום אחי מרדכי (מוחמד קליל טראורה), דורון ליידנר, דן איינבינדר, שי אייזן, מרקו יאנקוביץ’, פארליי רוסה, אושר דוידה ושלומי אזולאי החלוץ.