2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
מסע ההימלטות של מנור סולומון מאוקראינה הושלם. לאחר שאמש, בסביבות השעה 19:00, הוא יצא לדרכו לבדו ביחד עם נהג מכיוון קייב ללבוב, הבוקר הוא עבר את העיר לכיוון הגבול עם פולין, אחרי למעלה מ-13 שעות בדרכים. אבל כאן לא הגיע לסיומו המסע המפרך של שחקן הנבחרת, שהיה תקוע כ-12 שעות בגבול ו-29 שעות חלפו מאז החל את דרכו עד שנמצא הפתרון – כאשר רכב של הקונסוליה בסיוע משרד החוץ אסף את השחקן לתוך פולין, הגובלת עם אוקראינה במערב.
אנשי משרד החוץ טיפלו בנושא וכך גם משרד הספורט שסייע בראשות ראש מטה שר הספורט, גיא גוטמן. בסופו של דבר סולומון, ששהה כ-12 שעות בתורי הענק בנוכחות אלפי אנשים בגבול, חולץ והועבר לתוך פולין על מנת להימלט מהמלחמה המדאיגה באוקראינה. משם, יגיע לוורשה ובהמשך לישראל.
עוד קודם לכן כתב סולומון, בסביבות השעה 16:30 שעון ישראל: “שלום לכולם, אחרי מסע של 16 שעות בדרכים, אני בגבול במעבר לפולין, מחכה כבר שבע שעות לחילוץ. תודה לכולם על הדאגה ומקווה שעוד מעט זה יהיה מאחורי”. מאז עברו עוד כמה שעות שבהן השחקן היה תקוע בתורי ענק וחיכה לחילוץ. על פי המתוכנן, עם כניסתו למדינה השכנה, הוא צפוי לחבור לסוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא, כשעם האחרון הוא גם עתיד לטוס לארץ.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
הסטורי של מנור סולומון
(אינסטגרם)
מוקדם יותר, סולומון וסוכנו יצרו קשר עם ראש לשכת משרד החוץ וגם עם שר הספורט, חילי טרופר. מלשכת שר הספורט נמסר: “משרד הספורט ולשכת השר יחד עם משרד החוץ מנסים בשעות האחרונות לפעול לחילוצו של מנור סולומון ונמצאים בקשר רציף עימו ועם סוכנו. בשל המצב הרגיש עדכונים על התפתחות יימסרו ברגע שיהיו”.
גורמי משרד הספורט שוחחו עם הקשר ונמצאים עמו בקשר, כאשר גם הקונסולית באוקראינה נמצאת בעניינים וגורמים נוספים במשרד החוץ כאמור היו מעורבים עד לרגע בו סולומון קיבל את החילוץ שלוקח אותו מאוקראינה לתוך פולין השכנה.