3 צפייה בגלריה
אבוקות באימון הפועל חיפה
אבוקות באימון הפועל חיפה
אבוקות באימון הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
האלימות בספורט הישראלי בכלל ובכדורגל בפרט, רק הולכת ומתגברת. מי שנפל קורבן הפעם היה צלם ONE, עמרי שטיין, שהגיע לסקר את האימון המסכם של הפועל חיפה לקראת הדרבי מול מכבי חיפה מחר (שבת, 20:00).
במהלך האימון הגיע אוהד מכבי חיפה רכוב על קטנוע, זרק רימון עשן ירוק לדשא ונמלט מהמקום. בשביל אוהדי הפועל חיפה, שהגיעו לתמוך בשחקנים באימון המסכם, מדובר בחציית קו אדום ובשל מבוכתם הם הפכו את שטיין ל"אשם", על כך שבסך הכל עשה את עבודתו ותיעד את האירוע.
האוהדים החלו לבעוט בו בפרעות ולזרוק עליו בקבוקים, כשלעזרתו של הצלם שלעזרתו נחלצו שחקני הפועל חיפה. שטיין הוכנס לחדר במתחם האימונים, אליו גם הוכנס נציג האוהדים, ומה היה הפתרון של מנכ"ל הפועל חיפה, רובי רגב, לאירועים? לא חלילה לדאוג לשלומו של שטיין, אלא לוודא שימחק את תיעוד הרימון הירוק, כאשר הוא מסביר לו שפרסום התיעוד ילהיט את היצרים.
אנשי הפועל חיפה דאגו להכניס את הצלם לחדר מצד אחד, אך הדרישה למחוק את התמונות שנוצרו בעת עבודתו העיתונאית, היא חוצפה שאין כדוגמתה מהצד השני, במיוחד כאשר בחדר נכח גם נציג האוהדים, שלחץ על הצלם בשל רצונו לוודא שאין תיעוד לרימון הירוק. אירוע שמזכיר משטרים אפלים.
3 צפייה בגלריה
אבוקות באימון הפועל חיפה
אבוקות באימון הפועל חיפה
אבוקות באימון הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
רגב הוא כמובן אותו מנכ"ל שאמר השבוע על אוהדי מכבי חיפה שהם "חבורת חסרי אחריות, הם בזויים בעיני". עם התנהלות כזו רגב לא ראוי להיות מנכ"ל בכדורגל הישראלי. ההתבטאות האומללה שלו השבוע היא זו שמעודדת אלימות. מה שקרה היום באימון הקבוצה שלו חצה גבולות והדרישה שלו מצלם עיתונות, שרק עשה את עבודתו העיתונאית, לא יכולה לעבור לסדר היום.
רגב יודע בדיוק מי מהאוהדים שלו הכה ואיים על הצלם. הוא היה צריך להעביר את הסרטים המתעדים זאת ואת יתר הפרטים מהאירוע המכוער למשטרה. במקום זאת, הוא מצא יופי של פתרון - שהצלם ימחק את התיעוד. יואב כץ, נמצא אומנם בוושינגטון, אבל הגיע הזמן שהוא יתעורר, כי הקבוצה שלו לא סתם בהידרדרות, היא פשוט חולה מהיסוד. זה מתחיל באיומים על צלם, ונמשך בכך שבמועדון בטוחים שהם הגנו עליו והתנהגו בצורה מושלמת.
3 צפייה בגלריה
רובי רגב
רובי רגב
רובי רגב
(נעם מורנו)
מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "אנו מגנים כל אלימות וכל שכן נגד אנשי תקשורת וקוראים לדרבי הוגן וספורטיבי. לצערנו פרובוקציה של אוהד מכבי חיפה שזרק רימון עשן במהלך האימון חיממה את היצרים. בהקשר לצלם, צוות המועדון ואנשי אבטחה שנכחו במקום הגנו על הצלם וליוו אותו למשרדי המתחם, שם התבקש נציג האוהדים להתנצל בפניו. נציגי המועדון שוחחו עם הצלם והגיעו עימו להבנה הדדית כי פרסום תיעוד השלכת הרימון ילהיט את היצרים ועלול להביא למקרי אלימות, דבר שהמועדון מגנה בכל תוקף. אנו קוראים לכולם: קהל, תקשורת ושחקנים, לשמור על רוח ספורטיבית!".