3 צפייה בגלריה
כבר חושב על חדרה. אבוקסיס
כבר חושב על חדרה. אבוקסיס
כבר חושב על חדרה. אבוקסיס
(שחר גרוס)
בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון הקרוב את בני סכנין למשחק חשוב מאוד, שיכול לתת לקבוצה אוויר במאבקי התחתית. לאחר גשם שוטף ואימון בקור מקפיא, התייצבו מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, והמגן רועי הרמן, במסיבת העיתונאים.
על היריבה ביום ראשון אמר המאמן: "ראינו את סכנין במשחקים האחרונים, מדובר בקבוצה טובה שלא סתם נמצאת בצמרת. אנחנו צריכים להיות מאוד מוכנים לחלק ההתקפי המצוין שלהם, ולקשרים שמצטרפים. נצטרך להיות במיטבנו, ונצטרך לשחק בחוכמה. משחק ההתקפה וההגנה שלנו צריך להיות ביום טוב כדי להביא נקודות".
על הנקודות שהוא דרש מהשחקנים לשפר אחרי המשחק מול חדרה אמר: "פחות אהבתי שלא יצרנו מצבים. חדרה כבשו שער והסתגרו, ואנחנו לא היינו חכמים בשליש האחרון של המגרש. קיבלנו החלטות לא טובות ליד השער. נצטרך להיות טובים יותר כדי לכבוש שערים".
על היריבות בין המועדונים הוסיף: "המשחקים האלה תמיד משחקים טעונים מכל מיני סיבות, אבל זה עוד משחק בקטגוריה של משחק חשוב לשני המועדונים. כמובן שתמיד המאבקים היו קשים ואני מקווה מאוד שנצליח לרצות את הקהל שלנו".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(איציק בלניצקי)
על הלחץ הגדול בבית"ר: "הלחץ הוא תמיד גדול, יותר ממועדונים אחרים. כשיש קהל כזה גדול אז המבחן פה הוא לטוב ולרע. אתה רוצה לרצות אותם ובתקופות טובות אתה בשמיים. יש לנו אחריות לקהל אוהדים גדול. צריכים לגרום להם שמחה ביום ראשון".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס באימון
יוסי אבוקסיס באימון
יוסי אבוקסיס באימון
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
רועי הרמן דיבר גם הוא לקראת המפגש בראשון: "אני מאוד שמח להיות בבית״ר ירושלים, זאת זכות מאוד גדולה בשבילי להיות חלק מהמקום הזה. מדהים לראות שהקהל דוחף אותנו גם בתקופה הזאת, ואנחנו מאוד רוצים להחזיר להם במגרש, ומקווה שנצליח לעשות את זה עם הדחיפה שלהם ביום ראשון. אני מאוד אופטימי, יש לנו קבוצה טובה, אמנם זה קצת פחות התחבר, אבל יש לנו את הקהל איתנו ואנחנו באים להילחם על כל משחק וכל נקודה, ואני מאמין שיהיה טוב".