1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו חווה דעיכה מסוימת בכושר בכיבוש שלו ב-2022, אבל בראיון שערך היום (שישי) ל-’DAZN’ הוא הבהיר שאין בכוונתו לעצור והדגיש שהוא מתכוון להמשיך לשחק לפחות בארבע או חמש השנים הקרובות. CR7 התפאר בכך שהצליח להשאיר חותם משמעותי בכל אחת מהקבוצות שאצלן שיחק.
“החיים שלי הם מסע ארוך ויפהפה”, אמר רונאלדו, “השפעתי בכל קבוצה שאליה הגעתי, אני מאמין שאין שחקן בהיסטוריה שיכול להגיע למספרים האלה, וגם אם כן, לי יש את הגאווה להגיד שהשארתי חותם משמעותי בכל מקום, מה שאף אחד אחר לא יכול לומר, וזה משמח אותי. אני יודע שאין לי עוד הרבה שנים לשחק, אני מקווה שעוד ארבע או חמש, ורוצה להמשיך לזכות בתארים”.
כריסטיאנו הוסיף: “לא חושב שאכזבתי ביחס לציפיות, אולי אנשים ציפו לרונאלדו אחר, אבל לא, הגעתי בצורה טובה, בשתי שערים, בעיקר בליגת האלופות שם כבשתי בכל משחק. ברור שכשאתה בן 35 או יותר זה לא כמו גיל 8, 20 או 25, אבל יש לי ניסיון, בגרות ואת ההבנה שאולי אתה לא מצליח בחלק מהדברים במגרש, אבל באחרים כן”.
הפנומן נשאל על כושרם של פלה, דייגו מראדונה, יוהאן קרויף ואגדות נוספות כאשר היו בגילו ביחס אליו והשיב: “בעבר לא היו כל כך הרבה משחקים כמו היום אני כמעט בטוח שאף אחד מהם לא שיחק למעלה מ-1,000 משחקים ואני כבר עברתי את המספר הזה, שהוא מאוד גבוה”.
הפנומן הוסיף: “השינוי הכי גדול עבורי היה לעבור מספורטינג ליסבון למנצ’סטר, וגם לחזור לכאן בגיל 36 אחרי שיש לי כבר משפחה וילדים ואחרי שזכיתי בכל כך הרבה תארים. רציתי להוכיח לעצמי בילדות שאני מסוגל לשחק ברמות הגבוהות ואני מאמין שלא אכזבתי. אני מראה זאת עונה אחרי עונה והמספרים מדברים בעד עצמם, אני לא צריך להגיד שאני טוב כי המספרים מראים את זה אלו העובדות והשאר לא משנה. אני מרוצה מהכושר שלי, אני עדיין כובש”.