2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
(רויטרס)
ריאל מדריד רוצה להמשיך במומנטום שלה בליגה הספרדית ותתארח הערב (שבת, 19:30) לדרבי אצל ראיו וייקאנו, לה הפסידה במשחק החוץ האחרון בין הקבוצות. מאמן הלבנים, קרלו אנצ’לוטי, אישר שגארת’ בייל לא ישחק והתייחס במסיבת העיתונאים לקראת המפגש גם למצב באוקראינה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, נאצ’ו, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
“מדהים שהמצב בין אוקראינה לרוסיה קורה ב-2022, אני מקווה שזה ייפתר בהקדם האפשרי”, אמר אנצ’לוטי, “סבא שלי היה במלחמת העולם הראשונה ואבא שלי בשנייה, אז אני יודע מה האזרחים שם עוברים. אנדריי לונין לא מרגיש את אותה ההתלהבות כמו בעבר, מכיוון שאמו וחבריו באוקראינה. הוא מודאג מאוד וזה משפיע”.
המאמן הוסיף: “אני אופטימי, סבלנו לאחרונה מכל מני סיבות, אבל כעת מצבנו טוב. בייל לא ישחק ויחזור לאימונים בשבוע הבא, גם דויד אלאבה ייעדר. ברצלונה? לא קל לנצח בנאפולי וכמובן שגם בארסה יכולה להתמודד על האליפות. האם אתערב שאנחנו נזכה באליפות? לא, אין בכך היגיון, אבל אנחנו במצב טוב”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)