3 צפייה בגלריה
דור מלול ונטע לביא
דור מלול ונטע לביא
דור מלול ונטע לביא
(עמרי שטיין)
במכבי והפועל חיפה החלו מאחורי הקלעים כבר אתמול בניסיון להעביר מסר בין הקהלים של שתי הקבוצות לטובת הרגעת הרוחות, לקראת הדרבי המסקרן בכרמל הערב (שבת, 20:00) ומתוך מטרה שהמשחק יעבור בצורה חלקה וללא מקרי אלימות.
כצעד ראשון, שני הקפטנים, נטע לביא ודור מלול, חברו יחדיו תחת הכותרת: “יריבות ספורטיבית בלבד. לא לאלימות”. מי שנכנס לתמונה ונמצא בשיחות בנושא הרגעת הרוחות בין הקהלים השונים הוא אורן שטרלינג שנמצא בחופשה בתשלום כבר עשרה חודשים והאיש למשימות מיוחדות של הבעלים יואב כץ לאורך כל התקופה.
שטרלינג נמצא בקשר ישיר עם גורמים במכבי חיפה ויצא בקריאה לאוהדי הקבוצות: “דרבי הוא האירוע הכי גדול בחיפה ואולי בארץ. בשני מחנות האוהדים ישנם חברים ואף בני משפחה. בואו נשאיר את היריבות הספורטיבית על כר הדשא ואנחנו ביציעים ניתן את התפאורה. כולנו תקווה שהחוויה תיגמר בתום 90 דקות וכל ילד, אישה או גבר יחזרו לביתם ללא שריטה”.
3 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
(עמרי שטיין)
קרוב ל-700 אנשי משטרה ואבטחה ישמרו על הסדר באצטדיון סמי עופר, כאשר השערים ייפתחו כבר בשעה 18:00. המטרה העיקרית תהיה לעצור ולהדוף כל התלקחות ביציעים אליהם רכשו אוהדי מכבי חיפה כרטיסים ליציעי הפועל.
במכבי חיפה מודעים לכך שלדרבי יש משמעות כפולה. מצד אחד מדובר במשחק יוקרתי מול היריבה העירונית ומצד שני במשחק על עוד שלוש נקודות במאבק על האליפות. המאמן ברק בכר מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, הרכב התקפי שעשוי מהרגע הראשון “להתנפל" על היריבה כדי להשיג הכרעה מוקדמת, כפי שקורה בלא מעט משחקים השנה.
צ’ירון שרי שכבש שער נהדר במשחק האחרון מול הפועל ת"א ינווט את הקישור כאשר השאלה המרכזית כרגע היא באיזו עמדה, אם בכלל, חוסה רודריגס יפתח שכן גם סאן מנחם נמצא בתמונת ההרכב. “זה דרבי על יוקרת העיר”, אמרו במכבי חיפה.
הרכב המשוער: ג’וש כהן, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ, שון גולדברג, סאן מנחם (חוסה רודריגס), עלי מוחמד, נטע לביא, צ’ירון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי ודין דוד.
3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
מנגד, הפועל חיפה תתכנס בצהריים בבית מלון שם תעשה את הכנותיה האחרונות למשחק. הקבוצה של אלישע לוי תחסר שניים משחקני ההגנה הקבועים שלה: המגן דודי טוויטו והבלם אנתוני. מדובר בחיסרון שניתן להתגבר עליו, כך מקווים במועדון, כאשר מי שיפתח במרכז ההגנה יהיה ניסו קפילוטו לצידם של בן והבה ונועם כהן, שבסיטואציה מסוימת יכול לשחק גם כמגן ימני ובמקרה שכזה דור מלול יוסט לצד שמאל.
סאקו טורה ישחק יחד עם גל אראל ולירן סרדל בקישור האדום כאשר בחלק הקדמי ישחקו חנן ממן, אלן אוז'בולט ואלון תורג'מן.
הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, נועם כהן, גל אראל, לירן סרדל, סאקו טורה, חנן ממן, אלן אוז'בלט ואלון תורג'מן.