2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(איציק בלניצקי)
לקראת הארכת החוזה במועדון. מנחם קורצקי נפגש עם הנהלת הפועל חדרה, היועץ המקצועי אורן גולן והמנכ”ל אלי דגני, לצורך שיחת עבודה ראשונית לקראת העונה הבאה בכל הנוגע לצד המקצועי, כאשר הצדדים הגדירו את הפגישה כחיובית בדרך לסיכום על המשך דרכו של האיש על הקווים.
כפי שפורסם, בחדרה מעריכים מאוד את המאמן ושללו אפשרות שהרוכשים המיועדים ירצו להחליפו באחד אחר, לאור התוצאות הטובות והעובדה שהקבוצה קרובה מאוד להבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון ולאחרונה הכינו את הקרקע לקראת הצעת החוזה לעונה הבאה.
גולן ודגני ביקשו מהמאמן לשתף כמה שיותר שחקנים צעירים במשחקים שנותרו עד לסיום העונה העונה, אך במקביל המטרה הגדולה היא כמובן קודם כל להבטיח את הפלייאוף בפעם השנייה בתוך ארבע שנים.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(רדאד ג'בארה)
הצדדים קבעו פגישה נוספת לשבוע הבא, ושם ינסו לסכם את התנאים הסופיים ולהאריך את החוזה של קורצקי לעונה נוספת במועדון, אחרי שנחל הצלחה מאז הגיע בינואר 2021 לחדרה שהייתה במאבקי הירידה.
קורצקי (47) הגיע לחדרה ב-29 בינואר 2021 במקומו של שרון מימר וכשהיא שקועה במאבקי התחתית. מאז רשם רצף מרשים ועד סיום העונה שעברה הפסיד רק פעמיים בליגה והוביל את הקבוצה למקום בטוח רחוק מהקו האדום. בעונה הנוכחית, בניגוד לציפיות, המאמן ניצב עם קבוצתו במקום הרביעי בטבלה אחרי 23 מחזורים.