3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
משחק בין צ’לסי לליברפול הוא תמיד מרגש, והערב (ראשון) ב-18:30 שתי קבוצות הפאר האנגליות יפגשו לקרב בגמר גביע הליגה וילחמו על מי תזכה להכניס עוד תואר לארון. יורגן קלופ, מאמן המייטי רדס, העניק ראיון לתקשורת הבריטית בו הוא משתף על אהבתו לאימון, על הקריירה בגרמניה ועל יריבו תומאס טוכל.
קלופ נשאל מתי הוא ידע שהוא רוצה להיות מאמן, ולא התקשה להשיב: “ידעתי שאני רוצה להיות מאמן בגיל מוקדם מאוד, אני חושב שהייתי בן 20. התחלתי לאמן ילדים ומהרגע הראשון התמכרתי. הרווחתי הרבה ניסיון לאורך השנים, לשמחתי זכיתי לעבוד במועדונים נפלאים שעזרו לי לצמוח בתפקיד”.
כמו כן הגרמני שיתף על תקופת האימון בדורטמונד: “הרגע הכי מאושר שלי שם היה ביום אחרי שזכינו בדאבל. עונה קודם לכן זכינו באליפות ואנשים חששו שלא נוכל לשחזר את ההישג. באותו הרגע הרגשתי שאנחנו שולטים בעולם, אבל כמובן שזה היה לא נכון כי באיירן מינכן שולטת בגרמניה. לדעתי אם הקבוצה של דורטמונד מ-2012 הייתה נשארת לכמה שנים זה יכל להיות סיפור מעניין בכדורגל האירופאי. היו לי הרבה רגעים טובים בדורטמונד, נהנתי מכל שנייה במועדון”.
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
המאמן התייחס ליריבו על הקווים בגמר, תומאס טוכל, מאמן צ’לסי: “שמעתי עליו דברים מופלאים עוד כשהיה מאמן נוער ועשה עבודה נהדרת. הדרך שהוא עשה היא באמת יוצאת דופן והוא מאמן מצוין”.
3 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(רויטרס)