2 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים עם דיאן קולוסבסקי
שחקני טוטנהאם חוגגים עם דיאן קולוסבסקי
שחקני טוטנהאם חוגגים עם דיאן קולוסבסקי
(רויטרס)
אחרי המעידה המאכזבת ב-1:0 המפתיע לברנלי מהתחתית, טוטנהאם הצליחה לחזור היום (שבת) למוטב, כאשר מחצה 0:4 את לידס המתרסקת במסגרת המחזור ה-13 בפרמייר ליג האנגלית.
התרנגולים של אנטוניו קונטה הצליחו לשים את ההפסד המפתיע לברנלי מאחוריהם ואספו שלוש נקודות שהעלו אותם, לפחות זמנית, למקום השביעי בטבלה ושיפר את מצבה של הקבוצה במאבק על הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה. מנגד, אחרי ה-3:0 לאברטון, ה-4:2 למנצ’סטר יונייטד וה-6:0 המשפיל לליברפול, החבורה הלבנה של מרסלו ביילסה ספגה תבוסה נוספת, השלימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והפסד חמישי במסגרת אותם משחקים והמשיכה לשקוע בתחתית.
כבר בדקה ה-10 התרנגולים הצליחו לעלות ליתרון, כאשר ראיין ססניון העביר כדור רוחב נפלא מצד שמאל ומצא את מאט דוהרטי, שממרחק 10 מטרים לא התבלבל והכניע את אילן מסלייה בבעיטה חדה בנגיעה לפינה הימנית. בדקה ה-15 דוהרטי הוסיף לעצמו בישול, כאשר מצא את דיאן קולוסבסקי, שפרץ מהאגף הימני לתוך הרחבה וממרחק 15 מטרים שיגר בעיטה עוצמתית לפינה הימנית התחתונה של מסלייה, שנותר חסר אונים. הבליץ של טוטנהאם נמשך, כאשר בדקה ה-27 פייר אמיל הויביירג הקפיץ כדור עומק נפלא להארי קיין, שבעט מהאוויר לפינה הימנית, ובדקה ה-85 המלאכה הושלמה, כאשר קיין הוסיף לעצמו בישול ומצא במסירת עומק אדירה את יונג מין סון, שבאחד על אחד מול מסלייה לא התבלבל ונעץ את הרביעי.
2 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
(רויטרס)
אגב, השער הרביעי עשה היסטוריה בפרמייר ליג, מאחר ומדובר בשער ה-37 בו קיין וסון מעורבים יחדיו כאשר אחד מבשל לשני, שותפות ששברה את שיאם של דידייה דרוגבה ופרנק למפארד, שעמד על 36 שערים משותפים.