1 צפייה בגלריה
סרג' גנאברי חוגג
סרג' גנאברי חוגג
סרג' גנאברי חוגג
(רויטרס)
האם ריאל מדריד עלתה על שיטה? יכול מאוד להיות שכן. כזכור, הבלאנקוס החתימו בקיץ האחרון את דויד אלאבה כמחליפו של סרחיו ראמוס במרכז ההגנה לאחר שהאוסטרי סיים את חוזהו בבאיירן מינכן. כעת, נראה שריאל רוצה לנשל פעם נוספת את הבווארים מנכסיהם ולקחת מהם שחקן נוסף ללא שום עלות, כשלפי דיווח היום (שבת) ’ספורט 1’ הגרמני, הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי חפצה בשירותיו של סרג’ גנאברי שמסיים חוזה בשורות אלופת גרמניה ב-2023.
הקיצוני הגרמני נמצא בשיחות עם באיירן לגבי חידוש חוזהו, אך הפערים בין הצדדים כרגע גדולים מאוד. גנאברי דורש משכורת של 15 מיליון אירו ברוטו לעונה (בערך 7.5 מיליון אירו נטו) ובבוואריה לא מאמינים שהוא ברמה מספקת לבקש סכומים כאלה.
גנאברי רוצה להרוויח את אותו הסכום שמרווחים קינגסלי קומאן ולירוי סאנה, כאשר הוא מאמין שמעצם העובדה שביסס את עצמו כשחקן הרכב קבוע בקבוצה של יוליאן נגלסמן מגיע לו להרוויח לפחות כמוהם. למרות זאת, בבאיירן לא מתכוונים כרגע לענות על בקשות השחקן. כידוע, הבלאנקוס מתכננים להיות פעילים מאוד בקיץ הקרוב וכבר סימנו מטרות גדולות כמו צירוף קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד. במידה ואנצ’לוטי יצליח לצרף את כוכבי העל יחד עם גנאברי, ההתקפה בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה מציתה את הדמיון כבר מעכשיו.