3 צפייה בגלריה
מרשל אודה
מרשל אודה
מרשל אודה
(עמרי שטיין)
בני סכנין קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק המסקרן הערב (ראשון) ב-20:15 באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים, כאשר על פי האימון, מלבד בירם כיאל המוצהב שלא יעמוד לרשותו של חיים סילבס, שני שחקנים נוספים לא ייכללו הסגל.
הראשון והחשוב הוא עומרי בן הרוש שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, כאשר את מקומו של המגן, שהיה עד כה אחד מהמצטיינים במערך האחורי מהרגע שסילבס מונה לתפקיד המאמן, ימלא עבדאללה ג'אבר. שחקן נוסף שנגרע מהסגל הוא החלוץ מרשל אודה, שנטש את אימון הבוקר אחרי שלא התגבר על הפציעה במפשעה. אודה לא התאמן לאורך כל השבוע והיום ניסה לחזור לעניינים אבל נכנע כאמור לפציעה. ב
כל מקרה אודה לא אמור היה לפתוח בהרכב ומי שיפתחו בחלק הקדמי הם איברהימה קונטה שמצוי בכושר מצוין, וכמו כן, גם ארי מורה וגיא מלמד, שמשווע לחזור ולכבוש שערים אחרי שלא עשה זאת מספר מחזורים. סילבס תירגל מספר מערכים לקראת המשחק החשוב, כולל מערך של שני חלוצים שכולל רק את קונטה ומלמד ומערך של שלושה חלוצים, כאשר איהאב גנאים יחזור לקישור על חשבון כיאל, בעוד פביאן ספורקסלדה, ששמו עלה כמועמד למכבי חיפה עוד לפני שהירוקים החליטו להחתים את מיקאל אלפונס, יפתח כמגן ימני.
3 צפייה בגלריה
איהאב גנאים
איהאב גנאים
איהאב גנאים
(עמרי שטיין)
בסכנין מודעים לכך שקהל גדול ביחס למשחקי חוץ, כ-2500 אוהדים, צפויים להגיע למשחק בטדי: “אנחנו נמצאים מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, יש מומנטום חיובי וחשוב שנשמור עליו גם אם מדובר במשחק מול בית"ר בטדי”, אמרו בסכנין.
3 צפייה בגלריה
גיא מלמד
גיא מלמד
גיא מלמד
(עמרי שטיין)
הרכב משוער בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ’, עבדאללה ג'אבר, מרואן קבהא, רועי שוקרני, איהאב גנאים, איברהימה קונטה, ארי מורה וגיא מלמד.