2 צפייה בגלריה
עומר גולדשטיין  (מערכת ONE)
עומר גולדשטיין  (מערכת ONE)
עומר גולדשטיין (מערכת ONE)
(באדיבות ג'ין קיטוקו)
עומר גולדשטיין, שבשנה שעברה הפך לרוכב הישראלי השני אי פעם שמסיים את הטור דה פראנס, הגיע לטור של רואנדה כרוכב לגיטימי, וקיבל מפתחות מקבוצת פרמייר טק להיות מוביל הקבוצה. היום (שבת) הוכיח הרוכב הישראלי מדוע זכה למעמד שכזה.
גולדשטיין סיים שני בקטע הלפני אחרון בטור רואנדה אחרי מרוץ הירואי מצידו. הישראלי הוביל ברוב שלבי המרוץ, יצא לבריחת סולו ונתפס רק מטרים ספורים לפני הקו הסיום וסיים במקום השני. הישראלי זכה בתואר הרוכב האגרסיבי בעקבות ההופעה המרשימה שהעניק.
גולדשטיין עצמו אמר בסיום: ״רציתי לנצח כאן. ניסיתי שוב ושוב אבל לא הלך. ידעתי שהיום זו אולי ההזדמנות האחרונה. יצאתי לבריחה גדולה אבל נתפסנו. לא ויתרתי ויצאתי בחלק האחרון במרוץ לבריחה נוספת. בירידה האחרונה, לפני עליית הסיום, שוב ברחתי עם עוד רוכב ואז בתחילת העליה - הלכתי בכל הכוח. היה שיפוע קשה אבל תפסתי פער בפול גז והתקרבתי לקו הסיום וכבר ראיתי אותו קרוב , וחשבתי שהנה עשיתי את זה ואני משיג נצחון עד שנתפסתי מאה מטר לסיום. הרגשתי מת. הניצחון ברח לי. אני לא בדיכאון. רק בשניות הראשונות הייתי, אני גאה שנתתי הכל, זה עוד יגיע״.
2 צפייה בגלריה
עומר גולדשטיין
עומר גולדשטיין
עומר גולדשטיין
(באדיבות ישראל פרמייר טק)
היה זה הדירקטור של הקבוצה במרוץ, רמה אנדרלה, פרגן לרוכב: ״זו הייתה הופעה גדולה, בלתי נשכחת למרות שהסתיימה רק עם מקום שני. ידענו למה אנחנו סומכים על עומר. מה שראינו היום היה עוד צעד קדימה של הרוכבים מישראל״.