4 צפייה בגלריה
בני לם חוגג
בני לם חוגג
בני לם חוגג
(רדאד ג'בארה)
מכבי נתניה עשתה היום (שבת) צעד חשוב לכיוון הפלייאוף העליון, כאשר גברה 1:3 על מ.ס אשדוד, שכבר לא תהיה שם. היהלומים המשיכו להציג את היכולת הטובה שאפיינה אותם בשבועות האחרונים ונהנו משערים של איגור זלאטנוביץ’ (צמד) ויובל שדה, כשמנגד מוחמד כנעאן רק צימק בפנדל.
מאמן נתניה, בני לם, אמר בסיום: “אני לא יודע מה יקרה ומה קורה, אבל באנו כדי לנצח. מה זה יביא? לא יודע. באנו כדי שמהדקה הראשונה לא יקרה מה שקרה בפתח תקווה. ידענו ש-0:1 לא יספיק, אבל יש לי חבורה של שחקנים, איזו קבוצה, פשוט כיף לראות את הקבוצה הזאת. לא סופר את המשחקים ללא הפסד, אני בא ליהנות, אני רואה שהקהל נהנה, אני רואה שכיף לראות אותנו והכדורגל שמח, אני כמאמן פשוט נהנה, נותן לשחקנים חופש, לרקוד עם הכדור, לשחק וללחוץ.
אנחנו קבוצה אחרת מתחילת העונה, יש לי הגנה חזקה וטובה, פשוט כיף לראות את הקבוצה. אני רוצה קיר צהוב בשבת הבאה, אני מבקש מהקהל שביחד נביא כבר בשבוע הבא את הפלייאוף, לא מחכים למשחק בהפועל. הקהל שמעודד מחזיר אותי לתקופה ששיחקתי, אני מתרגש מאוד ומקווה שנמשיך, רוצים עוד ועוד”.
4 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
(רדאד ג'בארה)
עדן קארצב אמר בסיום: “אני מתעסק בעיקר בלעבוד קשה ולעזור לחברים, התגבשנו והתחברנו, אני בטוח שנשיג את המטרה בפלייאוף העליון והשמיים הם הגבול. אני מרגיש שהמועדון, השחקנים והקהל נותנים לי ביטחון, אנחנו קבוצה צעירה, בני רוצה שכל אחד ייתן מעצמו כמה שהוא יכול, בני רואה בי כמנהיג וגם אני רואה בעצמי כזה, שאפו לקהל שתמך בנו ונתן הצגה, רוצים סולד אאוט שבוע הבא מהדקה הראשונה, שכל מי שיכול יבוא”
4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(רדאד ג'בארה)
מאמן אשדוד, רן בן שמעון, אמר בסיום: “תקופה לא פשוטה, דברים הולכים פחות טוב, היו גם דברים טובים, מצחיק להגיד שהפסדנו 3:1 ויש דברים טובים, זו תקופה כזאת, צריך לדעת לפעמים לשחרר, הרמתי את השחקנים, צריכים להמשיך הלאה. עוד לא התיישבתי וקיבלנו גול וישר היה צריך להתחיל לרדוף, וזה קשה יותר. בחצי השני השתפרנו, היינו רכים מאוד מול השער, בחצי הראשון הם בזבזו הרבה אנרגיות על לחץ.
קיבלנו גול טיפשי כשהיינו יכולים לחזור, צריכים כל הזמן להביא נקודות, אם ננצח יהיה בסדר, הפער מהתחתית מספיק גדול, נמשיך הלאה ונביא את הנקודות האלה. יש הרבה צעירים אצלנו, משלבים לפי ראות עינינו, מנסים לעשות את הטוב ביותר לטובת המועדון. צריכים לקבל גם את התקופות האלה”.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(רדאד ג'בארה)
יואב ג’ראפי אמר בסיום: “היו הרבה החלקות וחוסר מזל, החלקתי על הקרסול שגם לא הגעתי במאה אחוז, חבל. ראיתי הרבה משחקים מהצד, הייתה חסרה אמונה בעצמנו, היום האמנו יותר, הגענו למצבים טובים כדי לחזור למשחק ולהכריע לטובתנו, הימרנו, הגול השלישי היה מיותר. אם נדע להרים את עצמנו ולצבור עוד נקודות נתרחק מהתחתית”.