2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
אחרי שכבשה החודש שלוש רביעיות, ברצלונה שנמצאת בתנופה תארח הערב (ראשון, 22:00) את אתלטיק בילבאו, שהדיחה אותה מוקדם יותר העונה מהגביע. ממפיס דפאיי וקלמנט לנגלה התאמנו והמאמן אישר שיחזרו לסגל הקטלונים. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
צ’אבי אמר: “מרסלינו מאמן נהדר ואני לא חושב שהוא ישנה הרבה. בילבאו היא הקבוצה האחרונה שניצחה אותנו, אבל אנחנו קבוצה שונה מזאת ששיחקה בסן מאמס בינואר. יהיה מסובך, יריבה מאוד קשה. השתפרנו מאוד, לשחקנים שלנו יש יותר ביטחון וצריכים להוכיח את זה בכל משחק. אין לנו יותר מדי אופוריה לאור התוצאות האחרונות, כל משחק הוא גמר”.
המאמן הוסיף: “בלי שחקני הרכש היה לנו יותר קשה לכבוש. אובמיאנג לא הפתיע אותי, תמיד הייתה לו היכולת הזאת. אדאמה הפתיע אותי עם יכולת החטיפה שלו ופראן הפתיע אותי הכי הרבה, אני חושב שהוא נפלא, ברמה אחרת, בקושי מאבד כדורים וברמה עולמית. פרנקי דה יונג מאוד חזק מנטלית וגם צנוע. בהגנה אנחנו צריכים להשתפר”.
על האמירה של קרלס פויול שהתערב שהקבוצה תזכה בליגה: “אנחנו בכל מקרה נלך לארוחה יחד, הוא מאוד אופטימי וסומך עליי ואני שמח מכך. הלוואי שהיה לי אותו בחדר ההלבשה, נילחם עד שהמתמטיקה תראה שאין סיכוי, אבל הטבלה לא לטובתנו ואנחנו לא תלויים בעצמנו”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)