1 צפייה בגלריה
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
סיאנדה קולו
(רדאד ג'בארה)
הפועל תל אביב שיגרה מכתב לסוכנו של סיאנדה קולו, בו איימה שאם לא יחזור לישראל ויגיע להסדר עם הקבוצה, הוא חשוף לתביעה כספית חמורה: “ההתנהגות שלך מהווה הפרה בוטה של החוזה”. השחקן, אגב, עדיין לא יצר שום קשר עם הקבוצה, רק עם סוכנו הדרום אפריקאי.
במכתב של האדומים לשחקן צוין: “ברגע שהחלטת לסיים באופן חד צדדי את החוזה עם הקבוצה לפני הגעה להסכם עם המועדון, ועוד יום אחד לפני אחד מהמשחקים החשובים ביותר של הקבוצה, אתה גורם לנזקים משמעותיים ואנחנו לא נהסס לפנות לפיפ”א כדי לנקוט בהליכים משפטיים נגדך”.
במקביל, הבעלים איציק ניסנוב אמר בנושא: ״הבלם סיאנדה קולו עשה דבר שלא ייעשה. הוא הפקיר את הקבוצה רגע לפני אחד המשחקים החשובים שלה העונה ועזב על דעת עצמו. חזרה שלו כלל לא עומדת על הפרק. הוא סיים את דרכו בהפועל תל אביב״.
כזכור, הבלם ברח במפתיע מהארץ, ואף אחד מאנשי המועדון לא ראה את הדרום אפריקני עושה צעד שכזה. עזיבת הארץ הגיעה לאחר שביום חמישי השחקן הוצא על ידי קובי רפואה מההרכב אותו תרגל המאמן לקראת המשחק מול בהפועל באר שבע. קולו נטש את מתחם וולפסון בעצבים בטרם נגמר האימון, אך אף אחד במועדון לא חשב שלכך זה יתפתח.