2 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
(רויטרס)
יובנטוס נמצאת בתפנית חיוביות ומשמעותית בעונה שלה ואם הביאנקונרי ישיגו משהו מהעונה הזאת הם ככל הנראה יהיו חייבים הרבה לחלוץ הרכש האדיר שלהם, דושאן ולאחוביץ’. הסרבי האימתני שהגיע רק בינואר האחרון מפיורנטינה, לא מפסיק לפרוע שטרות במדי הגברת הזקנה וכבש הערב (שבת) צמד גדול שסידר לקבוצתו ניצחון 2:3 קריטי מול אמפולי.
יובה הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של מויסה קין בדקה ה-32. יחד עם זאת, אמפולי לא אמרה נואש והשיגה בדקה ה-40 את השוויון מגול של סימון זורקובסקי. אך ולחאוביץ’ לא היה יכול לסיים את המחצית הראשונה ללא שער ובתוספת הזמן, בדקה ה-47, קבע 1:2 לקבוצה מטורינו. בדקה ה-66, ולאחוביץ’ השלים כאמור צמד כשניצל בישול של אלבארו מוראטה, כבש וקבע 1:2.
אמפולי המשיכה להיות עקשנית ובדקה ה-76 אנדראה לה מאנטיה צימק ל-3:2, אך המארחת לא הצליחה להשיג מעבר, בהפסד שהוריד אותה למקום ה-13. מנגד, יובנטוס רשמה משחק 14 ברציפות בליגה ללא הפסד והתבססה במקום הרביעי. אטאלנטה החמישית עם שש נקודות מתחתיה אך שני משחקים חסרים והפרש שערים זהה.
2 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
(רויטרס)

ססואולו – פיורנטינה 1:2

הוויולה נעצרו אחרי שני ניצחונות ופספסו הזדמנות להתקרב לאירופה, המארחת רשמה ניצחון שני ברציפות, שהיה דרמטי במיוחד. חאמד ג’וניור טראורה כבש ראשון בדקה ה-19, אבל האורחים הסתבכו כאשר ג’אקומו בונאבנטורה קיבל כרטיס אדום בדקה ה-79. למרות החיסרון המספרי, ארתור קבראל איזן את התוצאה בדקה ה-89, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לגרגואר דפרל, שהכריע בדקה ה-94.

סלרניטנה – בולוניה 1:1

סלרניטנה האחרונה רשמה תוצאת תיקו רביעית ברציפות בליגה האיטלקית, בעוד שבולוניה נותרה במרחק סביר מהקו האדום. מרקו ארנאוטוביץ’ עוד העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-44 עם נגיחה בטכניקה מצוינת, אבל נאדיר זורטאה איזן בדקה ה-72 וקבע חלוקת נקודות. למארחת יש 15 נקודות בלבד והיא רחוקה מאוד מחוף מבטחים, כשמנגד בולוניה נבלמה אחרי שניצחה 1:2 את ספציה במחזור הקודם, אך לרשותה 32 נקודות.