4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
מכבי פתח תקווה רחוקה מאוד מלהרים ידיים במאבק ההישרדות. המלאבסים רשמו הערב (שבת) ניצחון חוץ חשוב ביותר של 1:4 על הפועל חדרה והעלו את מאזנם ל-18 נקודות אחרי 24 מחזורים. החדרתים של מנחם קורצקי מנגד החמיצו הזדמנות מצוינת להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון באופי סופי.
מאמן מכבי פתח תקווה, ניר קלינגר, אמר בסיום: “מפלס השמחה שלי לא גבוה המיוחד אבל מפלס שביעות הרצון מהיום הוא גדול. אנחנו במגמה טובה מאז בית”ר והקבוצה מאורגנת ומאוזנת יותר. סוף סוף יש חלוץ 9 אמיתי שיכול לתת לנו הרבה. נכנסתי לחדר ההלבשה, הנקודות יקרות ואמרתי לשחקנים כל הכבוד אבל אנחנו עדיין במקום האחרון. צריך שתהיה שמחה מאופקת, צנועה אבל לי יש גם שביעות רצון מהקבוצה שיותר מאורגנת מאז תחילת הדרך שלי. לקח לי קצת זמן למצוא את הפורמולה אבל אם נמשיך ככה ולא נתבלבל מהניצחון הגדול הזה, שלא הולך ברגל, נוכל להמשיך בדרך הזאת”.
עוד הוסיף קלינגר: “אמרתי כבר שאני חושב שאנחנו לא קבוצה פחות טובה משלושת המובילות ונתניה שמאוד חזקה. כל שאר הקבוצות באותה רמה וכל תוצאה אפשרית. בנקודה הזאת אנחנו מתאפסים על פורמולה נכונה של הרכב ושיטת משחק, מקווה שזה יימשך. לא תמיד ניצחון, נקודה או שלוש זה מדד. אני צריך לראות שהקבוצה חיה, עם תשוקה ומאמינה, ועכשיו הרגשתי את זה. אני אופטימי, ועדיין הדרך ארוכה. אנחנו לא תלויים רק בעצמנו”.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
על משחק הגביע הקרוב עם הפועל באר שבע אמר מאמן המלאבסים: “אנחנו שמים את הליגה בצד ומתרכזים במשחק סופר קשה בגביע ביום שני. החיים בליגה חשובים אבל נרצה להופיע בצורה טובה גם בליגה ולהעפיל. אי אפשר לבוא לטרנר ולהיות פייבוריטים, אף קבוצה לא יכולה לבוא פייבוריטית לטרנר. ננסה למצוא את ההרכב הנכון, לחולל הפתעה ולעלות לשלב הבא”.
אריק ינקו שהצטיין בשער פ”ת שיתף: “אני שמח שעזרתי לקבוצה להביא את שלוש הנקודות המאוד חשובות האלה. זאת העבודה שלי בסופו של דבר, לעזור לקבוצה שלי לנצח ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאמין חד משמעית שנישאר, אין דבר כזה לוותר עד שלא נגמר. כל ספורטאי צריך להילחם עד הדקה האחרונה וזה מה שנעשה. נמשיך לעשות את מה שעשינו טוב ונשדרג את מה שעשינו פחות טוב”. על ב”ש בגביע אמר השוער: “משחק מאוד קשה ומאתגר. אני מקווה שנעבור שלב”.
4 צפייה בגלריה
אריק ינקו
אריק ינקו
אריק ינקו
(שחר גרוס)
מנחם קורצקי שיתף לאחר הפסד קבוצתו: “זה לא קרה לנו לספוג ארבעה שערים מאז שאני פה. זה משחק לא טוב בבסיס שלנו, הפסדנו את המשחק באגרסיביות שלנו. אני חושב שבכל פרמטר פ”ת הציגה עליונות. פתחנו את המשחק טוב אבל פ”ת היו טובים מאיתנו ולקחו את הנקודות בצדק. ידעתי מיד להוריד את השחקנים אחרי הניצחונות ולתת להם להרגיש שאנחנו צריכים את הנקודות. זה יום לא טוב שלנו אבל זה יכול לקרות”.
עוד הוסיף קורצקי: “שיחקנו היום לא דומה לעצמנו, מגיע קרדיט ליריבה שהייתה טובה מאיתנו וניצחה. רציתי להכניס קצת מהירות ודם חדש, הצלחנו לייצר מומנטום אבל הגול השלישי עצר אותנו. ביום כזה זה קורה ואנחנו צריכים להסתכל קדימה”. על עתידו במועדון אמר המאמן: “אני לא מתעסק בזה. לא התעסקתי בזה אז וגם לא היום. אני רוצה להביא את חדרה לפלייאוף העליון, נצטרך להביא נקודות בשביל שזה יקרה, לאושש את השחקנים ולהרים אותם כדי שנסיים בסוף בטעם מתוק”.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)