5 צפייה בגלריה
דני גרופר
דני גרופר
דני גרופר
(רדאד ג'בארה)
התקופה הלא טובה של הפועל באר שבע ושל הפועל תל אביב נמשכת. הערב (שבת) השתיים נפרדו ב-1:1 שלא משרתת אף אחת מהקבוצות. הקבוצה של רוני לוי רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון והתרחקה משמעותית מקרב האליפות. גם החבורה של קובי רפואה הסתבכה במאבק על הפלייאוף העליון והיא עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.
מי שלא יהיה בעונה הבאה בהפועל תל אביב הוא דני גרופר, שסיכם את תנאיו באלופת בולגריה לודוגורץ לשלוש השנים הבאות. השחקן יגיע בחינם בקיץ 2022, אז יסיים חוזה אצל האדומים.
מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי, אמר בסיום: “לצערנו היה לנו תוכניות למשחק והתכוננו כל השבוע, עבדנו המון על התקפה ולחץ, אבל לצערי האדום הזה טרף את הקלפים. להיכנס לפיגור בבלומפילד, מול הקהל הזה, זה קשה מאוד ובסוף הצלנו לחזור. מגיע מילה טובה לשחקנים שהראו אופי, נלחמו גם בעשרה שחקנים והצליחו להשוות”.
5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
לוי הוסיף: “לא נכנסו טוב למשחק והפועל לחצו בצורה אינטנסיבית מאוד. אבל כל שנקפו הדקות השתפרנו והגענו לכמה מצבים טובים, שאם היינו מרוכזים אולי יכולנו לעשות את זה ולכבוש, אבל כמו שאמרתי האדום טרף את הקלפים”.
לסיום דיבר המאמן על התקופה האחרונה: “יש תקופות בעונה שהדברים הולכים קשה. היה לנו תקופה עם 17 משחקים ללא הפסד ועכשיו תקופה פחות טובה. גם אז לא איבדנו את הראש וגם עכשיו לא נאבד את הראש. אני סומך מאוד על השחקנים ואני רגוע כלפי העתיד. בטוח שנתאושש מהתקופה הזו”.
מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, אמר בסיום: “לפי מה שהתרחש במשחק האכזבה היא גדולה. הגול שקיבלנו היה חוסר ריכוז אבל גם אחרי שבאר שבע השוו קבלת החלטות לא הייתה טובה והפס האחרון לא היה טוב ואנחנו כל הזמן עובדים על זה. המשחק ברח לנו מהידיים, היינו צריכים לנצח פשוט מאוד”.
5 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
“עבור כל המועדון זה המטרה. אנחנו צריכים להיות שם אבל אנחנו עדיין במצב טוב. צריך לאושש את השחקנים ולעשות את זה. מחצית ראשונה הגענו לחמישה מצבים גדולים אבל לא הצלחנו לכבוש. במחצית השנייה היינו פחות טובים”.
רפואה דיבר גם על היכולת הלא טובה בהתקפה, במיוחד במחצית השנייה: “אנחנו עובדים על זה. דווקא בחצי השני, כשאנחנו תקופים מול האוהדים שלנו זה פחות הלך וזה מאוד מאכזב. ננסה לשפר את הדברים”.
5 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
חלוץ הפועל תל אביב, שלומי אזולאי, אמר בסיום: “אין לי הסבר ליכולת במחצית השנייה. הבקענו בדקה חשובה מאוד ועלינו למחצית שנייה מול קבוצה בעשרה שחקנים, אם לא נשמור על היתרון עכשיו, מתי נשמור? אנחנו צריכים להיות יותר רוגעים עם הכדור, לקבל החלטות טובות ולהיות מרוכזים. אם ננצח את שני המשחקים האחרונים נהיה בפלייאוף העליון”.
5 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
(ראובן שוורץ)