4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(לילך וויס-רוזנברג)
מכבי חיפה לא נתנה הערב (שבת) את משחקה הגדול ביותר העונה, בלשון המעטה, אבל בדרבי הדבר החשוב ביותר הוא לנצח. הירוקים עשו את זה עם 0:1 קטן הודות לשער גדול של צ’ירון שרי, הגדילו את הפער מהפועל באר שבע שבמקום השני לשש נקודות והבטיחו את המקום הראשון עם הכניסה לפלייאוף העליון. על הדרך, הירוקים גם שמו סוף באופן כמעט מוחלט לחלומות של היריבה העירונית על הפלייאוף העליון.
בסיום המשחק מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר: “ערב לא פשוט, במיוחד במחצית השנייה, קצת סבלנו. זה דרבי, היה משחק חשוב, ידענו שיש לנו הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת. התחלנו טוב אבל במחצית השנייה באנו לאחור, נגררנו לסלט של הפועל חיפה שעשתה סלט בכל מקום במגרש, שזה היה לטובתם, לא הצלחנו לשלוט, גם כשעברנו שיטה. גם מזל לא יזיק, זה ניצחון דחוק אבל מאוד חשוב”.
המאמן מסרב להצהיר שקבוצתו פייבוריטית לאליפות: “אני באמת מאמין שעשינו ניצחון חשוב, יש שני משחקים עד הפלייאוף, שנה שעברה הובלנו ב-8 הפרש והפכו לנו את המצב. אנחנו רואים כמה המשחקים קשים, כמה כל קבוצה באה ויש לה את המטרות שלה. יש לנו עכשיו משחקים מול קבוצות שנאבקות על החיים שלהן. אין משחקים קלים. בטח לקראת הפלייאוף אנחנו יותר מתקשים וזה נכון לכל הליגה”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
על העובדה שהניצחון הקטן הזה הגיע בדרבי: “זה שמחה, אני באמת מרוצה. אי אפשר כל הזמן לתת הצגות, צריך לדעת לנצח משחקים כשאנחנו לא טובים. לא נתנצל על 0:1 קטן. ביום שני נגד הפועל ת”א ניצחנו ניצחון קשה, היום זה היה עוד יותר קשה, עוד יותר דחוק, ועוד יותר מתוק”
על פציעתו של אצילי: “כנראה יש מתיחה בשריר, נדע יותר בימים הקרובים”. על ניהול הסגל והעובדה ששרי שלא פתח לאחרונה כבש הפעם: “לא היה סדרת חינוך לשרי. יש שחקן שהוא קפטן שני שלנו, שהיה פצוע, שיחק המון משחקים, שיחקנו הכי הרבה משחקים מכל קבוצות הליגה. יש עליות ויש ירידות, שחקן צריך להתרענן, עשה גול נהדר היום, עושה את העבודה שלו ואנחנו שמחים”.
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(לילך וויס-רוזנברג)
מנגד מאמן הפועל חיפה אלישע לוי היה מאוכזב מאוד בסיום: “להפסיד זה מאוד מאכזב, בדרבי בטח, מצד שני השחקנים שלנו נתנו הכל, שיחקנו כמו קבוצה טובה, לחצנו גבוה, הגענו לאין-ספור הזדמנויות נגד הקבוצה הטובה בליגה וחבל שלא ידענו לנצל את ההזדמנויות. אבל שיחקנו כמו קבוצת כדורגל אמיתית. מילה טובה גם לקהל שדחף, זה לא היה כמו הדרבי הקודם שעשה לנו המון נזק, הפסדנו, לא מתנחמים, אבל השחקנים נתנו הכל”.
על ההחמצות הרבות: “שיחקנו בשביל לנצח, המצבים שהגענו אליהם זה דווקא שחקנים טובים מאוד שלנו שבדרך-כלל יודעים להבקיע. גם אוז’בולט, גם תורג’מן, גם ממן, גם סרדל. הגענו להזדמנויות גם נגד מכבי וגם היום, זה לא נכנס. יש ימים כאלה. הלאה, נלך למשחק ביום רביעי בגביע ונעשה הכל לעבור שלב”.
4 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(לילך וויס-רוזנברג)
על ההכנה הטקטית: “בוודאי שהכנתי למשחק הלחץ, אתה לא רואה הרבה פעמים את מכבי חיפה לא מצליחה להניע כדור בצורה מסודרת. שיחקנו שונה מבד”כ עם שני חלוצים באמצע שהפריעו מאוד לשחקנים שלהם ויצאנו למעברים מהירים והגענו להרבה הזדמנויות. בכדורגל אתה לפעמים סופג, בעיטה כזו כמו של שרי זה אחד למיליון הוא עשה את הגול. הולכים הלאה”.