2 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו
ברונו פרננדש וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד רשמה אתמול (שבת) עוד הופעה מאכזבת ונפרדה ב-0:0 מווטפורד, דווקא כשנראה היה שהשדים האדומים מתחילים לייצר מומנטום בפרמייר ליג. מדובר במשחק הביתי החמישי באולד טראפורד שבו הקבוצה לא מצליחה לכבוש מתוך 14 העונה, כשרק בעונת 2013/14 האדומים לא מצאו את הרשת ביותר מקרים בבית (6).
ברונו פרננדש המתוסכל אמר לאחר המשחק: “היינו צריכים לכבוש, זה אחד מהמשחקים האלה שיכולים היו להיות משוחקים עוד הרבה זמן מבלי שהיינו כובשים. התוצאה רעה עבורנו. יצרנו מצבים טובים, אבל הכדור לא נכנס. זה מאוד מתסכל, זה מזכיר את המשחק מול מידלסברו בגביע”.
המאמן ראלף ראנגניק ביקר את שחקניו: “היו לנו מספיק הזדמנויות, כמה מצבים שבהחלט היו מספיקים לכיבוש שערים. הכדור של כריסטיאנו רונאלדו לקורה היה חוסר מזל, אבל היו עוד הזדמנויות של אחד על אחד וזה כבר לא עניין של מזל אלא חדות, משהו שאנחנו צריכים להשתפר בו. מתסכל כי עשינו הכול חוץ מלכבוש, קשה לקבל את זה, היינו בשליטה מלאה כמעט בכל המשחק וכמות המצבים שהייתה לנו הייתה אמורה להספיק”.
2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
ואיך אפשר בלי CR7? באנגליה התייחסו גם לכוכב הפורטוגלי, שתועד זועם על חברו לנבחרת ברונו פרננדש, לאחר שהאחרון בזבז הזדמנות גדולה למרות שיכול היה למסור לו. הקשר החליט לקחת על עצמו את המצב ו”זכה” לתגובה כועסת ממספר 7, שכעס על האנוכיות וקבלת ההחלטות, הניף את ידיו באוויר וסינן מספר מילים לעבר חברו, כאשר בסיום ראה את הקבוצה משלמת על כך באובדן נקודות.