2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(רדאד ג'בארה)
שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (שבת) 1:3 על מ.ס אשדוד, שקירב את היהלומים אל המקום בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. הקבוצה של בני לם הגיעה למשחק בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי להתברג במקום המוביל לפלייאוף העליון ועשתה זאת תוך כדי שהיא רושמת משחק ליגה 12 ברציפות ללא הפסד. "אסור לנו לחכות למחזור האחרון מול הפועל ת"א. אנחנו צריכים להשלים את העבודה כבר במשחק הבא מול ק"ש בבית. מגיע למכבי נתניה להיות בפלייאוף העליון", אמרו במועדון.
יש לציין שלכמעט כל שחקני הסגל יש מענק על העפלה לפלייאוף העליון, כאשר מדובר בסכומים כמעט זהים. למרות זאת, במועדון עדיין לא חוגגים ומצפים לאצטדיון כמעט מלא בשבוע הבא מול עירוני ק"ש, כדי להשלים את המשימה.
המאמן בני לם ניסה בסיום להוריד את שחקניו לקרקע וצינן את ההתלהבות: "זה עוד לא נגמר. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק בשבוע הבא מול ק"ש. אסור לשכוח שבסיבוב הקודם הם לקחו מאיתנו שלוש נקודות. בואו נגמור את הסיפור".
2 צפייה בגלריה
בני לם חוגג
בני לם חוגג
בני לם חוגג
(רדאד ג'בארה)
החלוץ איגור זלאטנוביץ', שרשם צמד שני בשלושה משחקים, זכה למחמאות גדולות, כאשר במועדון הבהירו: "איגור חלוץ טוב וחוץ מהגולים שלו אנחנו מודדים את התרומה שלו גם בעבודה במגרש. הרבה בזכותו המשחק שלנו שוטף, ראו בשבוע שעבר מול פ"ת שכשהוא היה פחות טוב המשחק שלנו לא זרם", אמרו במועדון. גם חן עזרא, שנכנס כמחליף ובישל את השער השני, זכה למחמאות: "רואים חן אחר בשבועות האחרונים".
מי שיצא מעט מאוכזב הוא המגן הימני כארם ג'אבר, שהורחק בכרטיס אדום ולקח קשה מאוד את ההרחקה, כאשר גם בסיום, כשחגגו השחקנים את הניצחון, הוא נראה מדוכדך מאוד. המאמן בני לם ניסה לנחמו כשלקח אותו לשיחה בצד ועודד אותו.