2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה אמנם מרוצים לאחר הניצחון 0:1 הדחוק בדרבי על הפועל חיפה מהשער המדהים של צ'ירון שרי, אבל יצאו מודאגים מאוד בעקבות הפציעה של עומר אצילי שהוחלף. היום (ראשון) השחקן עבר בדיקה ששחררה הרבה אוויר במועדון, כשהוא סובל מקרע קטן בלבד וצפוי להיעדר שבועיים ולחזור בזמן לפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. לקראת משחק הגומלין ביום רביעי מול הפועל חדרה וכאשר היא מגיעה עם יתרון של שני שערים, האלופה תחזיר לעניינים את מוחמד אבו פאני שהיה מוצהב בדרבי.
לצד שביעות הרצון מהניצחון, במכבי חיפה כעסו מאוד בעיקר על הכניסה הברוטלית של דור מלול בדולב חזיזה בדקות הראשונות של המשחק, עבירה אחריה הסתפק השופט אוראל גרינפלד בכרטיס צהוב בלבד.
אצל הירוקים אמרו: "זה היה כרטיס אדום חד משמעית. הפועל הגיעו עם תוכנית להשבית את חזיזה כבר בדקות הראשונות, אחרת אין הסבר לכניסה הזאת. השופט היה חייב להגיב בחומרה. מצער ששופטים לא שומרים על בריאות השחקנים וצריך לתת מילה טובה לחזיזה שלמרות כל הפרובוקציות לאורך המשחק שמר על רוגע וריכוז וקיבל על כך מחמאות ובצדק".
במכבי חיפה הודו בסיום שמהמשחק אתמול כל מה שיש לקחת זה בעיקר את שלוש הנקודות והעובדה שהקבוצה לא ספגה, אבל יחד עם זאת, בקבוצה היו רוצים לראות יותר שטף וריכוז מקסימלי מול שער היריב: "אחרי השער שלנו להפועל לא היה מה להפסיד ונתנו להם הרבה שטחים. אם היינו טיפה יותר חדים בחלק העליון, היינו נותנים גם את השני וגם את השלישי", אמרו בקבוצה.
מי שחוזר לכושר הבקעה ומשחק טוב הוא שרי, שלדעת כולם השער היחיד שכבש אתמול יתמודד על תואר שער העונה. שרי במחצית הראשונה היה הטוב בשורות הקבוצה עד שהתעייף במחצית השנייה. שחקן נוסף שניתן לתת לו מחמאות הוא הבלם שון גולדברג, שהציל שער בטוח במהלך המחצית השנייה: "ההחלטה לשלב את שון כבלם זה המהלך של השנה מצד ברק בכר. שון הפך לבלם מצוין ואולי גם פתר לנבחרת ישראל את בעיית הבלמים שיש לה לאורך שנים”, הוסיפו במכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(לילך וויס-רוזנברג)