3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
קיליאן אמבפה המשיך אתמול (שבת) בעונה המפלצתית שלו במדי פאריס סן ז’רמן והרשית צמד נפלא נגד סנט אטיין משני בישולים של ליאו מסי. הכוכב מוליך את הליגה בשערים (14 בצוותא עם וויסאם בן יידר) ובישולים (10 בצוותא עם הפרעוש).
הצרפתי העלה את מאזנו ל-156 שערים בסך הכול במועדון הפאר מעיר האורות, בדיוק כמו זלאטן איברהימוביץ’, ובכך הפך לכובש השני הכי בכיר בהיסטוריה של הקבוצה. אדינסון קבאני, לו 200 כיבושים, עדיין במקום הראשון. לאחר ההתמודדות, אמבפה סיפק הצהרה מפתיעה במיוחד על רקע המעבר האפשרי לריאל מדריד.
3 צפייה בגלריה
אמבפה מודה לקהל
אמבפה מודה לקהל
אמבפה מודה לקהל
(רויטרס)
“נשאר לי לעבור רק את קבאני כדי להיות מלך השערים של פ.ס.ז’, נראה מה יקרה, להיות מלך השערים של הקבוצה זה הישג שאתה לא יכול להתעלם ממנו, נראה. היה מיוחד להשתוות לזלאטן כאן בבית מול האוהדים, אנחנו מאוד שמחים, רגעים חשובים לפנינו ואנחנו רוצים להמשיך באותו הכיוון”, אמר אמבפה.
גם המאמן מאוריסיו פוצ’טינו החמיא לצרפתי: “הוא פשוט מדהים, קסום. אני שמח מאוד כי סיימנו טוב את המשחק. גם ליאו מסי וניימאר היו חשובים. לקיליאן יהיה שבוע להתאושש כי הוא מושעה מול ניס. עשינו את מה שצריך במחצית השנייה כדי לנצח במשחק. המפגש מול נאנט היה תאונה”.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
בצרפת לא נותרו אדישים להופעה של הכוכב, כאשר ב’לה פריסיאן’ נכתב: “עם אמבפה הכול אפשרי”. ב’לאקיפ’ הוסיפו: “אמבפה שוב טיפל בהכול ומספק הצגה אחרי הצגה. הוא ממשיך להדהים את העולם והחזיר את פ.ס.ז’ למשחק”. לאמבפה יש 24 שערים ו-13 בישולים בכל המסגרות העונה, מעורבות בקרוב ל-50% משערי הקבוצה שלו. הוא היה מעורב ישירות ב-225 שערים (159 שערים ו-69 בישולים) ב-205 הופעות בפאריס.