3 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד
(רדאד ג'בארה)
כדור השלג במ.ס. אשדוד ממשיך להתגלגל ונראה שיהיה קשה לעצור אותו בקרוב. החבורה של רן בן שמעון, שאיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, המשיכה ביכולת החלשה וספגה אתמול (שבת) הפסד נוסף, הפעם 3:1 באצטדיון הי"א למכבי נתניה. מדובר בהפסד החמישי של אשדוד בשבעת המשחקים האחרונים, ואם לא יתעוררו בעיר הנמל הם עלולים להסתבך מהר מאוד בתחתית.
"לא יודעים איך לעצור את המשבר הזה", אמרו במועדון, "עוד משחק ועוד הפסד, השחקנים לא דומים ליכולת שהייתה לפני חודשיים. ברגע שאתה יודע שפלייאוף עליון לא יהיה, הירידה באנרגיות ברורה. המשחק נפתח בצורה הכי גרועה עבורנו וליד השער היינו חלשים כמו בכל המשחקים האחרונים. כדי לנצח צריך להיות רע לפעמים ואנחנו יותר מדי נחמדים".
3 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
ההפסד השני ברציפות גורם מעכיר עוד יותר את האווירה שיש במועדון למעלה מחודש. המאמן רן בן שמעון היה נראה אובד עצות מול היכולת של חניכיו והחשש שהמאמן כבר לא מצליח ליישם את ההוראות הטקטיות שלו במהלך השבוע. "רן עושה את הכול כדי להרים את הקבוצה, זה נכון שמדובר בחבר'ה צעירים אבל עדיין היכולת בפעולה האחרונה מתסכלת", אמרו במועדון.
בהנהלת מ.ס. אשדוד מאוכזבים גם הם מהמצב של הקבוצה שלא מפגינה אופי ויציבות. רן בן שמעון כמו אחרי רוב ההפסדים האחרונים לא שוחח יותר מדי עם חניכיו בסיום המשחק, אבל כנראה שאת התסכול שלו הוא שומר לעצמו. מבחינת הבעלים ג'קי בן זקן אין כוונה לעשות זעזוע עד סוף העונה לאור הערכה מקצועית גדולה לבן שמעון.
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון מנסה להעיר את חניכיו
רן בן שמעון מנסה להעיר את חניכיו
רן בן שמעון מנסה להעיר את חניכיו
(רדאד ג'בארה)
החשש הגדול במ.ס. אשדוד הוא ההסתבכות במאבקי תחתית וביכולת הנוכחית יחד עם נקודות של נוף הגליל והירושלמיות היום ומחר, זה יכול להתממש מהר מאוד. "אנחנו חייבים לשנות דיסקט, אחרת זה יחזור אלינו. יש פה קבוצה צעירה שלא יודעת להתמודד עם תחתית, בינתיים אנחנו רחוקים משם שש נקודות, אבל צריך להריץ את זה כבר בראש מאשר לקום יום אחד בבוקר ולהיות מופתעים", אמרו גורמים.
בקבוצה ביקרו את הדריכות של השחקנים במהלך שבו מכבי נתניה עלתה ליתרון אחרי שתי דקות. רן בן שמעון עשה הכנה ארוכה לסגנון המשחק של בני לם, אבל לא ציפה שהכול ישתבש לו כבר בהתחלה. השחקנים דווקא הרגישו שזה משחק שיכול להסתיים בשלוש נקודות דווקא כי נתניה באה פייבוריטית, אבל חוסר ריכוז בהגנה גרמו לחוסר הביטחון בהמשך.
מי שחזר לשער אחרי למעלה מחודש היה יואב ג'ראפי, שמנע הפסד גדול יותר. טום בן זקן שחזר מפציעה פתח לראשונה במקום זוהר זסנו שהיה בספק ולבסוף פתח על הספסל. ננאד סבטקוביץ שהיה גם כן בספק פתח בסופו של דבר אחרי לחץ ונראה שהוא לא עלה בשיא הכשירות. באשדוד יפגשו במחזור הקרוב את מכבי פתח תקווה למשחק חשוב מאוד ורן בן שמעון צפוי לערוך כמה שינויים כדי לזעזע את ההרכב. "רק מי שטוב ויוכל לעמוד בלחץ יבוא בחשבון, אנחנו נמצאים בזמן קריטי ולא פשוט", אמרו באשדוד.