3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ריאל מדריד הלכה לישון אתמול (שבת) כשהיא בפער של תשע נקודות בפסגה מהמקום השני, לאחר 0:1 על ראיו וייקאנו משער ניצחון של קארים בנזמה. הצרפתי ו-ויניסיוס ג’וניור מלהיבים את ספרד ומציגים חיבור פנטסטי משחק אחרי משחק. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הבלאנקוס שמרו על רשת נקייה רביעית ברציפות בפעם השנייה העונה בזכות עוד הופעה מצוינת של טיבו קורטואה בין הקורות, אבל מי שנבחר למצטיין המשחק היה דווקא מרקו אסנסיו, שציין 150 משחקי ליגה במדים הלבנים ולקח את התואר בפעם הרביעית העונה, כשרק לבנזמה ו-ויניסיוס יותר ממנו (5).
בנזמה דוהר לעבר מלכות השערים בספרד והרשית כבר 19 פעמים, הברזילאי עם שישה בישולים, וחמישה מהם לבנזמה. הצרפתי בישל לברזילאי שישה שערים. ב’מארקה’ החמיאו לשניים: “כשהם ביחד – קורים קסמים”. גם ב’אס’ התלהבו מהצמד הלוהט של ריאל מדריד: “זוג השנה”. לבנזמה, אגב, שישה שערי ניצחון העונה בליגה, יותר מכל שחקן אחר.
אם זה לא מספיק, הצרפתי רשם את ניצחונו ה-400 במדי ריאל מדריד, החמישי בלבד בהיסטוריה שמגיע להישג הזה. שעריו העניקו ללבנים 115 נקודות בלה ליגה, והוא בשוויון בדטגוריה הזו עם דויד וייה. ליאו מסי (221 נקודות), ראול (142), כריסטיאנו רונאלדו (132) ואריץ אדוריס (117) מעל כוכב הבלאנקוס.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
טיבו קורטואה אמר בסיום: “היה משחק קשה, המגרש לא היה טוב כל כך. היה עדיף לשחק על מגרש טוב יותר, אבל לכל אחת יש את התקציב שלה. אני לא חושב שזה טוב לליגה אם רוצים לתת תדמית טובה, אבל אני מבין שזה לא קל. ויניסיוס ובנזמה? הם יחד כבר כמעט ארבע שנים, שני שחקנים נפלאים”.
קרלו אנצ’לוטי אמר לאחר המשחק: “אני מאוד מרוצה, ניסינו לשלב יותר שחקנים בהתקפה ואני שמח מהגישה של השחקנים. לא הרבה קבוצות ניצחו פה. קאסמירו היה טוב ואף כבש שער שנפסל, אבל הוא הוחלף כי היה לו צהוב. תנאי המגרש לא היו טובים. אולי אני טועה, אבל לא ראיתי שום דבר שלילי מהמשחק הזה”.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(La Liga)