4 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים באיטליה
כותרות העיתונים באיטליה
כותרות העיתונים באיטליה
(מערכת ONE)
דושאן ולאחוביץ’ מסתמן כבינגו של יובנטוס. החלוץ שהגיע בינואר מפיורנטינה כבש צמד בניצחון של יובה אמש (שבת) 2:3 על אמפולי, אך הוא מודה שהוא נמצא “ברגשות מעורבים” לקראת המשחק של הגברת הזקנה מול האקסית מפירנצה במחזור הבא.
המאמן מקס אלגרי התמוגג מההופעה של החלוץ הסרבי כשסיפר בסיום: “ולחוביץ’ שחקן חשוב, יש לו אופי וגם איכות, ויש לו מאפיינים מהסוג שלא היו לנו בהרכב. אפשר היה לזהות מיד שלבחור הזה יש אופי, הוא רוצה לנצח והוא להוט ללמוד. הוא עושה המון תנועה, לא נתקע כחלוץ מרכזי וזה היה היתרון הגדול ביותר עבורו ועבור יובנטוס”.
על ההבדל בין ולאחוביץ’ לכריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: “אני לא חושב שאפשר להשוות ביניהם, רונאלדו זכה ארבע פעמים בכדור הזהב בעוד דושאן נמצא בתחילת דרכו. לשחק טוב זה לא מספיק, צריך כוח נפשי עצום”.
על האפשרות שהקבוצה תזכה באליפות אמר המאמן: “אני נשאר משוכנע לחלוטין שידרשו 84-85 נקודות מינימום כדי לזכות בסקודטו. המטרה שלנו היא לסיים בין ארבע הראשונות ואנחנו צריכים להיות עקביים, כי גם אטאלנטה, פיורנטינה ולאציו מגיעות מאחור, התואר יוכרע בין שלוש אלו שם למעלה (אינטר, מילאן ונאפולי)”.
4 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
(רויטרס)
“אלה שלוש נקודות חשובות, כי הגענו לאחר שתי תוצאות תיקו ואנחנו שמחים שהשגנו את הניצחון”. אמר ולאחוביץ’ על הניצחון היקר של יובה, שביסס אותה במקום הרביעי בטבלה, כשהיא עם 50 נקודות, שש נקודות מעל אטאלנטה החמישית אך עם שני משחקים עודפים.
החלוץ הוסיף והודה: “אדם אחד לא יכול לעשות את ההבדל בלי הצוות שמאחוריו. אם נישאר מאוחדים ונעבוד כולנו ביחד, נוכל להגיע לתוצאות נהדרות. עדיין לא התרגלתי לכל תשומת הלב הזאת, אבל עם הלך הרוח, מיקוד וריכוז נכונים, אתה יכול לעשות הכל. חבריי לקבוצה, המאמן, המועדון וכל השאר כאן עזרו לי מאוד. אני מודה להם ומקווה שנוכל להמשיך כך”.
4 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
דושאן ולאחוביץ' חוגג
(רויטרס)
בגברת הזקנה עדיין לא ממהרים לצאת בהצהרות על מרוץ האליפות, אך הם מתקרבים בצעדי ענק לעבר הפסגה ובזמן שמילאן ואינטר ממשיכות לגמגם, יובה מוצאת את עצמה במרחק של שבע נקודות בלבד מהפסגה כשנותרו עוד 33 נקודות בקופה.
“אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק ואז נראה מה יקרה. יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו ננסה לעלות על המגרש בכל משחק כדי להשיג בו ניצחון”. אמר החלוץ הסרבי הנפלא.
על המשחק מול קבוצתו לשעבר פיורנטינה סיפר החלוץ: “אני לא יודע מה להגיד, אני ברגשות מעורבים. נגיע לשם, זה משחק כדורגל, זה כל מה שיש לי להגיד כרגע. תמיד אמרתי שאני מודה לפיורנטינה על כל השנים הנפלאות שם, הם תמיד יהיו חלק ממני. זה קצת מוזר”.
4 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
שחקני יובנטוס חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'
(רויטרס)