3 צפייה בגלריה
הפועל מחנה יהודה נערים ג
הפועל מחנה יהודה נערים ג
הפועל מחנה יהודה נערים ג
(באדיבות המדיה של המועדון)
דור העתיד בכדורגל הישראלי, ממשיך לספק הסחורה בליגות נערים. המחזור ה-20 בליגת נערים ג' דן הביא עמו בסוף השבוע האחרון תוצאות מסקרנות במיוחד. במוקד, מועדון כדורגל ירמיהו חולון אירחה את מוליכת הטבלה, בית"ר תל אביב בת ים, משחק שבסופו ניצחה חולון בדרמה שנמשכה עד סיום המשחק. מי שנצמדה לחולון ולת"א בת ים זו הפועל מחנה יהודה שרשמה ניצחון 13 במספר העונה. מחר (שני) יינעל המחזור בצמד משחקים. הפועל נחלת יהודה תארח את בית"ר רמת גן ומכבי עירוני עמישב פתח תקווה תנסה לעלות למקום השלישי כשתפגוש את הפועל הוד השרון. לכל התוצאות והטבלאות בליגות הנוער והנערים, היכנסו ללשונית “משחקי היום” בלוח התוצאות באפליקציית ONE

מ.כ. ירמיהו חולון – בית"ר ת"א בת ים 2:3

המשחק המרכזי של המחזור סיפק את הסחורה עם חמישה שערים, בסופו בית"ר תל אביב בת ים נחלה את הפסדה השני העונה. עם ניצחונה של חולון, נוצר מצב בו לשתי הקבוצות הפרש שערים זהה. 69 שערי זכות לצד 28 שערי חובה. הפער בין השתיים: 2 נקודות בלבד. המשחק נפתח בלחץ של ירמיהו חולון עם שער מהיר של דן לוטם בדקה ה-5, שער שהעלה את מאזנו העונה לעשרה שערים. חלפו 10 דקות בלבד וירמיהו חולון עלתה ליתרון כפול, משער של נועם שמש, שרשם מבחינתו שער שני העונה – שני בתוך שלושה משחקיו האחרונים. בדקה ה-30 בית"ר ת"א בת ים חזרה למשחק משער נהדר של אמיל מחמודוב שהעלה את מאזנו לשמונה שערים העונה. 1:2 לטובת ירמיהו חולון עם השריקה לסיום המחצית הראשונה.
המחצית השנייה נפתחה בער מהיר של ירמיהו חולון, ששילש את התוצאה, של שחתום עליו ירין לוי המצוין. קבוצתו של עופר מיכאלוב לא הרפתה וניסתה בכל הכוח לחזור למשחק, כשבדקה ה-61, דניאל מירוסדין צימק התוצאה ל-3:2, שער שלא הועיל יותר מדי, למרות הניסיונות לשוויון עד סיום המשחק. דותן דנה, מאמנה של ירמיהו חולון, בהחלט יכול להיות מרוצה מהמאמץ הכביר של החניכים הצעירים שלו שהביא לניצחון גדול מול הקבוצה החזקה בליגה.
3 צפייה בגלריה
דן לוטם שחקנה של ירמיהו חולון נערים ג' דן
דן לוטם שחקנה של ירמיהו חולון נערים ג' דן
דן לוטם שחקנה של ירמיהו חולון נערים ג' דן
(באדיבות המדיה של המועדון)
דותן דנה, מאמן ירמיהו חולון, אמר לאחר המשחק: "פתחנו את המשחק מצוין. שלטנו והבקענו שני שערים מהירים. בית"ר ת"א הצליחה לצמק את התוצאה, אבל הגבנו מהר וכבשנו את השלישי. המחצית הראשונה הייתה מצוינת מבחינתנו. במחצית השנייה, לאחר שהם צמצמו התוצאה, נלחצנו אחורה תוך כדי לחץ ושליטה מצידם. לשמחתי, הצלחנו לשמור על הניצחון החשוב ולהגיע למצב שאנחנו תלויים בעצמנו".

הפועל מחנה יהודה – בני יהוד 0:4

במחנה מרוצים. מרוצים מאוד, אפשר להגיד. "מרגישים את האווירה", נטען בדף הפייסבוק של הקבוצה הצעירה. במועדון בהחלט שואפים לראות את קבוצת נערים ג' בראש הטבלה עם סיום העונה. כזכור, לקראת אמצע העונה הגיע לאמן את המועדון חן בבלי ומאז הקבוצה נראית מלוכדת יותר ומציגה שיפור ניכר על המגרש. האנרגיות החיוביות והנחישות שלהם יכולים להביא אותם רחוק העונה. עם ניצחונה על בני יהוד, מחנה יהודה נמצאת במקום השלישי (באופן זמני ותלותי בעמישב פ"ת) כשהיא בפער של 6 נקודות בלבד ממוליכת הטבלה. הפער מהמקום השני: 4 נקודות.
38 דקות לקחו לקבוצה של חן בבלי למצוא את הרשת. יובל בריסק, אחד מהכובשים המצטיינים של העונה במחנה יהודה, פתח את המשחק עם 0:1 חשוב שנשמר עד לשריקת הסיום של המחצית הראשונה. המחצית השנייה, ללא ספק, המשיכה להיות בשליטת המחנה. עילי דורה כבש בדקה ה-61, גיא דסה הוסיף בדקה ה-75 ואיתמר לנקרי נעל את תוצאת המשחק בדקה ה-80. קבוצתו של יוסי שוקרי אמנם נלחמה וניסתה להקשות על המחנה, אלא שללא הצלחה – לפחות לא הפעם.
בתוך כך, החמישית בטבלה, הכח מכבי עמידר רמת גן, לא השכילה להיצמד לצמרת, אחרי שנחלה את הפסדה השישי במספר. מועדון ספורט בני יפו אורתודוכסים ניצחו 1:2, כשהוליכו המשחק לכל אורכו. מחמוד עדס וניקולא לימאנס כבשו לזכות יפו, שרון אדם כבש את שערה של הכח. במשחקים נוספים, עוצמה חולון רשמה 2:3 על הפועל כפר שלם, משערים של קורן גביזון, עומר דורי וסמואל אקלה. צימקו התוצאה: אור פדל ואיתי אוחנון. בית"ר פתח תקווה, שנמצאת במקום האחרון בטבלה, רשמה 0:1 בחוץ על שמשון תל אביב, משער של איתי אזרד, שחקן הגנה שרשם את שערו הראשון בקריירה הקצרה בה משחק. זהו ניצחונה הראשון העונה של בית"ר פתח תקווה.
3 צפייה בגלריה
גילי סלמאן של ביתר פתח תקווה נערים ג דן מהמשחק האחרון
גילי סלמאן של ביתר פתח תקווה נערים ג דן מהמשחק האחרון
גילי סלמאן של ביתר פתח תקווה נערים ג דן מהמשחק האחרון
(באדיבות המועדון)
מחר (שני) יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-20, משחקים שיינעלו את המחזור, טרם היציאה לפגרה בת שבוע בעקבות משחקי הגביע. מכבי עירוני עמישב פתח תקווה תפגוש בביתה את הפועל הוד השרון ותנסה להיצמד למוליכות, תוך שהיא חולפת על פני הפועל מחנה יהודה. במשחק נוסף, הפועל נחלה יהודה תארח את בית"ר רמת גן.
לכל התוצאות והטבלאות בליגות הנוער והנערים, היכנסו ללשונית “משחקי היום” בלוח התוצאות באפליקציית ONE