1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(רדאד ג'בארה)
הפועל תל אביב בבעיה קשה בעקבות עונש הרדיוס שקיבלה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל היום (ראשון). המחזור האחרון שינעל את העונה הסדירה בליגת העל צפוי להיות משוחק בשעה אחידה. בגלל העונש הקשה שהוטל על הקבוצה על סעיף התפרעות אוהדים, במועדון שוברים את הראש מה לעשות והיכן לארח את המשחק.
מן הסתם שבהפועל תל אביב יערערו על העונש, אבל אם הערעור לא יתקבל, הם יצטרכו שבני סכנין תנצח הערב את בית”ר ירושלים ותתקרב להעפלה לפלייאוף העליון. אם הקבוצה של חיים סילבס תבטיח קודם את הפלייאוף, היא תוכל לארח את המשחק באצטדיון שלמה ביטוח, מאחר והמשחק בינם לבין מכבי פתח תקווה לא מחויב להיות בשעה אחידה כחלק מהקרב על הכניסה לפלייאוף העליון.
אבל, אם זה לא יקרה וסכנין תתחרה על הפלייאוף עד המחזור האחרון, המשחק של סכנין נגד המלאבסים אמור להיות בשעה אחידה, וזה אומר שהאצטדיון בפתח תקווה יהיה תפוס. מה שאומר שהפועל תל אביב תצטרך לשבור את הראש ולבחור היכן לארח את המשחק, כאשר באצטדיון המארח אמורים להיות מעל 12,000 צופים. על הפרק אצטדיון טוטו טרנר, אצטדיון טדי ואצטדיון נתניה, לו הסבירות הנמוכה ביותר מאחר וזה האצטדיון הביתי של מכבי נתניה, היריבה במחזור הסיום.