2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(חגי מיכאלי)
תשלום הבוררות למאור בוזגלו, שזכה בתביעה נגד הפועל תל אביב, נדחה לסוף חודש יוני, אבל נראה שנפתחת כעת חזית חדשה בין הצדדים. לפי מסמך שהגיע ל-ONE, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הגיש היום באמצעות עו"ד טל שגב כתב תביעה במוסד לבוררות וגישור ליד ההתאחדות לכדורגל כנגד מאור בוזגלו על הפרת הסכם העסקתו בינו לבין המועדון ומבקש ממוסד הבוררות לחייב את בוזגלו לשלם את כל הכספים שהתקבל או שיקבל מהמוסד לביטוח לאומי.
בכתב התביעה נאמר: "נוכח המפורט בתובענה זו, מתבקש הבורר הנכבד שימונה על ידי כבוד המוסד לבוררות וגישור לקבוע כי השחקן מר מאור בוזגלו, הפר את הסכם העסקתו בינו לבין המועדון הפועל תל אביב באופן יסודי וחמור, ונהג בניגוד מוחלט להוראות הדין החל על מערכת היחסים שבין הצדדים. הבורר הנכבד מתבקש לחייב את השחקן לשלם למועדון את מלוא התקבולים שקיבל ו/או שיקבל מהמוסד לביטוח לאומי מכוח ההסכם בין הצדדים (עד לגובה הסכומים שקיבל מהמועדון בגין הפציעה)".
בהמשך לכתב התביעה, עו"ד טל שגב מטעם הפועל תל אביב טוען כי מאור בוזגלו הפר את הסכם העסקתו בהפרה יסודית חמורה ביותר והתנהל כלפי המועדון באופן "מקומם וחסר תום לב", בכוונה כדי להתעשר על חשבון הפועל תל אביב. עוד נרשם בכתב התביעה הזועם מצדם של האדומים: "לא ניתן להשלים עם התנהלותו המחפירה, הבלתי הוגנת, והבלתי ראויה של השחקן (מאור בוזגלו) אשר מנוגדת לכל דין, ומחייבת פסיקה חד משמעית המחייבת את השחקן להשיב למועדון את כל התשלומים להם היה זכאי בשל פציעתו, בתקופה בה קיבל במקביל שכר מלאה מהמועדון ושלא החסיר ממנו דבר". את מאור בוזגלו מייצג, עו"ד שי אליאס ואין ספק שכתב התביעה הזה מעלה עוד יותר את המתח הגדול שבין הצדדים שנראה שאפילו לא קרוב לסיום.
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(רדאד ג'בארה)
תגובתו של מאור בוזגלו באמצעות עו”ד שי אליאס: “לא התקבלה שום תביעה מהפועל תל אביב ולא ידוע לנו על תביעה נוספת. כל טענות הפועל תל אביב במסגרת הבוררות נדחו לרבות טענות הנוגעות לפציעת מרשי. עד היום לא שילמה הפועל תל אביב את הכספים שפסק הבורר מעל מליון ש״ח ומדובר בתרגיל נוסף לנסות לדחות את הקץ! ביולי תתבצע הפסקת פעילות להפועל תל אביב על אפה ועל חמתה”.
בהמשך בוזגלו צייץ: “הרצחת וגם ירשת? רק בישראל קבוצה טוענת שלא ידעה מביטוח לאומי כשהיא זו שחותמת על הטפסים. ככה זה כשקשה להם להבין שהם הפסידו”.