2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(La Liga)
# אלי דסה המשיך בכושר הפנטסטי שלו והיום (ראשון) בישל פעמיים בניצחונה של ויטסה 1:4 מול היריבה המקומית, ניימכן. הישראלי בישל בדקה ה-54 (מכדור קרן) ומיד בדקה ה-56, אחרי שקבוצתו נקלעה לפיגור בדקה ה-49. שני השערים, של דנילו דואקי ודומיניק אורוס, נכבשו בנגיחה. ויטסה התבססה במקום השישי בטבלה ועצרה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.
כזכור, במהלך משחקה האחרון של ויטסה בקונפרנס ליג, דסה רשם שני בישולים נהדרים, והיום הוסיף עוד שניים. מגן הנבחרת מסיים חוזה בקרוב בקבוצה ההולנדית, אבל ביכולת כזאת קרוב לוודאי שלכל הפחות יוצע לו חוזה חדש.
# שחקן נוסף שמציג עונה נהדרת הוא כמובן שון וייסמן. החלוץ הישראלי עלה ב-11 של ויאדוליד מול אמורבייטה במסגרת המחזור ה-29 בליגת המשנה בספרד, ו-14 דקות הספיקו לו כדי למצוא את הרשת בדרך לשער מספר 13 העונה בליגה עבורו. קבוצתו חגגה בענק בסיום עם 1:5 מהדהד והיא נמצאת במקום השלישי עם 55 נקודות.
# על ביברס נאתכו עבר ערב פחות מוצלח בליגה הסרבית. קבוצתו פרטיזן בלגרד הפסידה 2:0 בדרבי הגדול מול הכוכב האדום. הקשר הישראלי עלה בהרכב המפסידה והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה, פרטיזן עדיין מוליכה את הטבלה המקומית עם 65 נקודות, שתיים בלבד יותר מהכוכב האדום.
# בסקוטלנד – ליאל עבדה שיחק 90 דקות, סלטיק סיימה ב-0:0 חלש עם היברניאן.
# בחזרה להולנד – אחרי המפגש מול מכבי ת”א, ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן ניצחו 1:2 את ספרטה רוטרדם.
# יונתן כהן קיבל את הקרדיט בהרכב פיזה בהפסד 1:0 לראג’ניה. הקיצוני הישראלי, שכבש העונה שני עשרים בליגה, הוחלף בדקה ה-56. ג’רמי מנז הוותיק הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-12. פיזה ממשיכה לאבד גובה בצמרת וירדה למקום החמישי כשהיא שלוש נקודות מהמקום המוביל לסרייה א’ בסוף העונה.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן
(האתר הרשמי של פיזה)
# באוסטריה, אליאל פרץ ותאי בריבו פתחו בהרכב של וולפסברגר והוחלפו יחדיו בדקה ה-71 כאשר קבוצתם נכנעה 1:0 לאוסטריה וינה במסגרת המחזור ה-21 בליגה המקומית. המפסידה נותרה במקום השלישי, המנצחת רק ארבע נקודות מתחתיה.