2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
סוף סוף זה מתחיל לקרות: אחרי פתיחה מעט מקרטעת תחתיו, ברצלונה של צ’אבי לאחרונה נראית כמו הקבוצה לה כולם ציפו. הערב (ראשון) בארסה שוב הציגה יכולת התקפית מדהימה, כשכבשה רביעייה שלישית בארבעת המחזורים האחרונים ב-0:4 הקליל על אתלטיק בילבאו.
מאמן הקטלונים אמר בסיום: “לה ליגה? אנחנו לא פוסלים כלום, אבל אנחנו צריכים לטפס במיקום שלנו. עכשיו אנחנו הולכים על המקום השלישי, בהמשך, אם נוכל ללכת על המקום השני ננסה לעלות גם למקום הראשון. כמובן שציפיתי לשינוי הזה ביכולת כי עבדנו על זה הרבה זמן. היום באנו על שכרנו, כבשנו שלושה שערים בחלק האחרון של המשחק, אבל היינו גם מאוד יציבים (בהגנה), בקושי אפשרנו מצבי הבקעה. תוצאה נהדרת, תחושה טובה מאוד וצניעות”.
צ’אבי גם הרעיף שבחים בפעם המי יודע כמה על פדרי: “מבחינת כישרון, לא ראיתי שחקן בעולם כמו פדרי. ואני אומר את זה בכנות מוחלטת, לא בגלל שהוא אוהב שבחים. למעשה, הוא לא אוהב את זה, הוא מאוד צנוע. הוא מזכיר לי מאוד את אינייסטה. אם מדברים על כישרון טהור, הוא הטוב בעולם”.
פדרי שיתף לאחר עוד הופעה גדולה שלו: “אני עדיין צריך להשתפר כדי להיות מישהו בספורט. לה ליגה? אנחנו לא פוסלים שום דבר ורק חושבים על להוסיף שלוש נקודות בכל פעם”. ממפיס דפאיי ,שחזר מפציעה ארוכה עם שער, אמר: “לא ציפיתי להיות בחוץ לכל כך הרבה זמן, אבל אני שמח לחזור. הקבוצה בכושר טוב ואני שמח לראות את זה”.
2 צפייה בגלריה
פדרי מאושר
פדרי מאושר
פדרי מאושר
(La Liga)