3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס זועם על רועי ריינשרייבר
יוסי אבוקסיס זועם על רועי ריינשרייבר
יוסי אבוקסיס זועם על רועי ריינשרייבר
(רדאד ג'בארה)
אכזבה בבית״ר ירושלים אחרי ה-1:1 מול בני סכנין. מבחינת הירושלמים, זה לא רק השיפוט החלש של רועי ריינשרייבר שפגע בקבוצה מאוד, אלא גם השליטה המוחלטת של השחקנים של יוסי אבוקסיס במחצית השנייה שלא תורגמה לניצחון. ״המשחק היה בשליטה שלנו החל מהדקה ה-35, במחצית השנייה היינו יכולים לעשות מהפך, חבל, ניקח את הדברים הטובים מהמשחק ונתקדם הלאה״, אמרו בבית וגן.
כשמדברים על הדברים הטובים, מדברים על ג'וסואה מחיאס, אוראל דגני, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, גלאופילו האסלביינק פלייטר ודן עזריה שהיו מהטובים במשחק. אבוקסיס הסביר את החלטה לפתוח עם דן עזריה ופלייטר בהרכב: ״במהלך השבוע תורגלו מספר אופציות באימונים, אני שמח שעזריה ופלייטר שיחקו טוב, אנחנו מנסים שחקנים, כמובן שמי שיהיה טוב ימשיך לשחק״.
לצד זה, כעס גדול מאוד בבית״ר על השופט ריינשרייבר שסירב לקבל את החלטת ה-VAR כשהגיע לבית״ר פנדל ברור וכרטיס אדום לחובת סכנין. במחצית המשחק נשמעו צעקות במנהרה של טדי, אבל אז יוסי אבוקסיס החליט שהוא רוצה לקחת את הטעות של השופט למקום אחר ואמר לשחקנים: ״שימו את הפנדל הזה בצד, תשכחו ממנו, עכשיו ידברו יומיים רק על הטעות של השופט, אתם רוצים שזה מה שיזכרו מהמשחק שלנו או שאתם רוצים לעשות מהפך? אנחנו עכשיו מדברים רק כדורגל, עולים לדשא כדי להבקיע, אתם במשחק, הגול שלנו יגיע, תהיו מרוכזים״.
בבית״ר אמרו: ״שופט שחצן, לא רוצים שישפוט אותנו, בנאדם יהיר, בא עם החלטות מהבית, הוא דיבר מלוכלך לירדן שועה במהלך המשחק, הרגשנו שהוא נגדנו בכל ההחלטות שלו, מקווים שלא ישלחו אותו למשחקים שלנו, הוא יכול להוריד אותנו ליגה, מתפללים שלא ישפוט אותנו במאבקים שנותרו לנו על העתיד של המועדון״.
בצוות המקצועי דיברו בסיום המשחק על עניין המצבים הנייחים שבהם בית״ר מתקשה וסופגת כמעט בכל משחק (שלושה שערים ממצבים נייחים בארבעת המשחקים אחרונים). ״נבדוק מה לא עובד ונתקן, זה פשוט בלתי אפשרי שכל מצב נייח זה חצי גול״, אמרו בירושלים.
3 צפייה בגלריה
פלייטר האסלבייניק בין שחקני בני סכנין
פלייטר האסלבייניק בין שחקני בני סכנין
פלייטר האסלבייניק בין שחקני בני סכנין
(רפי בן חקון)
התגובה של אבוקסיס לשלושים הדקות הראשונות החלשות של בית״ר שינתה את פני המשחק, הוא הכניס את אוחנה במקום זרגרי, הימר על דן עזריה כקשר אחורי והסית את קריאף לעמדת הבלם כשהוא עבר לשחק במערך של שלושה בלמים ועם פלייטר ושועה בחוד. ״אבוקסיס הגיב מהר וזה עשה את ההבדל, תוסיף לזה את האווירה בטדי ותבין כמה מצער אותנו שלא לקחנו את המשחק הזה״, אמרו בבית״ר.
גם בסכנין ציינו את האווירה בטדי, חיים סילבס ומרוואן קבהא שהתראיינו בסיום המשחק ציינו שהאווירה הייתה מחשמלת והוציאה מבית״ר אנרגיות מטורפות. ״הייתה אווירה קשה, בית״ר הייתה אנרגטית, השער שלהם הדליק את כל האצטדיון״, אמר סילבס. קבהא אמר: ״פעם ראשונה שלי במשחק כזה נגד בית״ר כשחקן סכנין, הייתה אווירה מצוינת״.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים. האקס פקטור של מאבקי הירידה
אוהדי בית"ר ירושלים. האקס פקטור של מאבקי הירידה
אוהדי בית"ר ירושלים. האקס פקטור של מאבקי הירידה
(רדאד ג'בארה)
הדברים האלה של סילבס וקבהא הם בדיוק הדברים עליהם מדברים בירושלים כשאומרים שהקהל של בית״ר יהיה פקטור משמעותי במאבקי הפלייאוף התחתון. בכל משחק שבו הקהל יגיע לתמוך בשחקנים בכמויות כל כך גדולות כמו אתמול, זה רק יכול לעזור לקבוצה ולתת לה יתרון על פני שאר הקבוצות שמתמודדות עם בית״ר בתחתית.
דבר אחרון, בבית״ר זעמו על הנערים שקפצו לדשא אתמול וגרמו לעצירת המשחק, הכעס הוא לא בגלל הקנס שהקבוצה תקבל, אלא בגלל הפגיעה המקצועית בקבוצה כפי שמסביר גורם במועדון: ״זה הרס לנו מומנטום, זה דפק את המומנטום שלו, נטפל באוהדים האלה, דבר כזה באמצע המשחק כשאנחנו תוקפים גלים גלים זה דפק אותנו״.