1 צפייה בגלריה
מודריץ', קובו ואמבפה
מודריץ', קובו ואמבפה
מודריץ', קובו ואמבפה
(רויטרס)
בריאל מדריד לא יכולים שלא לחשוב על העונה הבאה ועל האפשרות הממשית שקיליאן אמבפה יגיע. יחד עם זאת, הכוכב הצרפתי של פ.ס.ז’ לא יהיה הרכש היחיד של הבלאנקוס בקיץ, אם וכאשר, והצטרפות של שחקנים חדשים נמצאת על הפרק, כמו גם חידוש חוזים של הסגל הקיים.
ב’אס’ פרסמו שמי שמעוניין מאוד לקבל הזדמנות ממשית ראשונה בסגל מוליכת הטבלה הוא היפני טאקה קובו. הנהלת המועדון בהחלט בעט, אך חזרתו של היפני תלויה בהליך האזרוח של אחד מהזרים בקבוצה, שכן קובו יתפוס מקום של זר. ויניסיוס ג’וניור, שנמצא כבר מספר שנים במדריד, קרוב לקבלת האזרחות, אבל בגלל התפרצות הקורונה היו קשיים.
קובו חתם בריאל מדריד ב-2019 ומאז עבר בין לא מעט קבוצות בהשאלה. הוא יודע שעם בנזמה, ויניסיוס ואמבפה בהתקפה הסיכוי שלו לקבל דקות משמעותיות לא גדול, אבל הוא מוכן להילחם. החוזה שלו מסתיים ב-2024 ובינתיים לא היו שיחות לגבי הארכת חוזה עם הלבנים, שמתעדפים בינתיים לחדש את החוזים של שחקנים כמו לוקה מודריץ’ (לעונה נוספת) ומרקו אסנסיו ואדר מיליטאו לטווחים ארוכים יותר. בספרד דובר גם על האפשרות שהלבנים יתחזקו בשחקן הגנה, ושמו של אנטוניו רודיגר, שכבר ירד מהפרק לא מזמן, שוב הוזכר.